واکنش سرپرست استقلال به صحبت های روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان

سرپرست تیم فوتبال استقلال به صحبت های روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه استقلالی ها به دلیل راه ندادن هواداران تیمشان به ورزشگاه یادگار امام تبریز قصد دارند از هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به سازمان لیگ شکایت کنند بر همین اساس مدیر روابط عمومی این هیئت نیز به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: هیچ هوادار استقلالی چه سازمان دهی شده و یا غیر سازمان دهی شده مقابل درب ورزشگاه حضور نداشت. استقلالی ها نیز اعلام کردند به جز تعدادی لیدر ،هواداری سازمان دهی شده به همراه خود به تبریز نیاوردند.

با وجود چنین موضوعاتی که توسط تقیون روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان مطرح شد سرپرست تیم فوتبال استقلال هم واکنش نشان داد و توضیحاتی را بیان کرد.

نصراله عبداللهی درباره اظهارات روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان به خبرنگار ما گفت : ابتدا باید بگویم که صحبت های این فرد مبنی بر اینکه ما اعلام کردیم هوادار سازمان دهی شده از تهران همراه خود نیاورده ایم درست است و ما این مساله را در نشست پیش از بازی هم اعلام کردیم چرا که طبق روال همیشگی ما در شهرهایی که بازی می کنیم هیچ گاه هواداری را همراه خود نمی بریم و تنها چند لیدر ما را در بازی های بیرون از خانه همراهی می کنند.

او ادامه داد: هواداران ما از شهرهای گوناگون برای تماشای بازی استقلال مقابل تراکتورسازی به تبریز آمده بودند که هیچ یک آنها اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند و برخی از آنها از این موضوع گله مند بودند. همچنین تیم استقلال در تمامی شهرها هوادار دارد و غیرممکن است که ما در تبریز هوادار نداشته باشیم. مگر در گذشته در تبریز هوادار نداشتیم؟! با وجود این در بازی روز گذشته بسیاری از هواداران ما از شهرهای مختلف به ورزشگاه آمده بودند که اجازه ورود به استادیوم را پیدا نکردند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: از سوی دیگر همان طور که روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان اعلام کرده آنها استقبال خوبی را از ما در فرودگاه انجام دادند و هیج وقت منکر این موضوع نخواهیم بود و اکنون هم تنها ناراحتی ما به خاطر هوادارانی است که روز گذشته نتوانستند به ورزشگاه بیایند وگرنه مشکلی با هیچ فرد و مسئولی نداریم .

انتهای پیام/

عبداللهی پاسخ روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان را داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار