کاخ سفید: به چالش کشیدن سلامت روانی ترامپ اقدامی بسیار توهین‌آمیز است

پس از انتشار کتابی جنجالی درباره کاخ سفید، سارا سندرز افرادی را که درباره سلامت روانی رئیس‌جمهور آمریکا ابراز تردید کرده‌اند به باد انتقاد گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید روز گذشته (جمعه) از افرادی که درباره سلامت روانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تردید دارند، به شدت انتقاد کرد و این شایعات را توهین آمیز و زشت توصیف کرد.

وی در مصاحبه با «فاکس اند فرندز» اعلام کرد: واقعا دیوانگی است که برخی افراد پیش از آنکه با کسی گفتگو کنند، درباره وی قضاوت می کنند.

سندرز افزود: واقعا توهین آمیز و زشت است که اینگونه اتهامات را علیه کسی مطرح می کنند. این کار کاملا نادرست است. بسیار ناراحت کننده است که مردم اینگونه تلاشهای ناامیدکننده را برای حمله به رئیس جمهور خود انجام می دهند. من فکر می کنم افرادی از نظر روانی مشکل دارند که اثرات مثبتی که این رئیس جمهور برای کشور ما داشته است را نمی بینند.

با وجود اینکه منتقدان پیشتر هم بارها سلامت روانی ترامپ را در طول حضور وی در کاخ سفید به چالش کشیده اند، به دنبال انتشار بخشهایی از کتاب جدید «مایکل ولف» به نام «آتش و خشم: درون کاخ سفیدِ ترامپ»، تردیدها درباره سلامت روانی ترامپ افزایش یافت.

ولف در این کتاب نوشته است که مشاوران ترامپ درباره سلامت روانی رئیس جمهور آمریکا نگرانی دارند و معتقدند که او نمی تواند کارش را به درستی انجام دهد.

سارا سندرز روز پنجشنبه هم به جنجال به پا شده بر سر این کتاب واکنش نشان داد و اعلام کرد: اگر ترامپ صلاحیت نداشت اکنون در این جایگاه فعلی قرار نداشت.

در پی انتشار بخشهایی از این کتاب، ترامپ باز هم از حساب توییتر خود برای انتقاد از آن استفاده کرد و نوشت: مایکل ولف (نویسنده کتاب) یک بازنده واقعی است که داستان هایی را به منظور فروش این کتاب غیرواقعی و کسل کننده نوشته است. او از استیو بنن لاابالی که وقتی اخراج شد برای کارش التماس می کرد، استفاده کرده است. اکنون استیو لاابالی مثل یک سگ طرد شده است و این خیلی بد است.

استیو بنن استراتژیست ارشد پیشین کاخ سفید بود که از سوی ترامپ اخراج شد. پیش از این هم ترامپ اعلام کرده بود که استیو بنن عامل افشای برخی اخبار مربوط به کارکنان کاخ سفید بوده است.

انتهای پیام/

واکنش کاخ سفید به انتشار کتابی جنجالی درباره دولت واشنگتن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار