شیری: استقلال خوزستان فشار زیادی بر روی تیم ما وارد کرد

بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره بازی با استقلال خوزستان گفت: در دقایق پایانی گل دوم را بر روی سهل انگاری دریافت کردیم و در ۵ دقیقه آخر بازی فشار زیادی از تحمل کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حامد شیری بازیکن تیم فوتبال سایپا بعد از برد تیمش برابر تیم استقلال خوزستان گفت: بازی خیلی خوب و سختی بود. بازی با تیم های ته جدولی شرایط خاصی را می طلبد. خدا را شاکرم که بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و در جدول صعود کردیم.

او ادامه داد: نیمه اول برنده به رختکن رفتیم و نیمه دوم نیز از استقلال خوزستان بهتر بودیم. اگر بازی سه بر یک تمام می شد شرایط بهتر می شد و بازی بدون استرس پیگیری می شد اما در دقایق پایانی گل دوم را بر روی سهل انگاری دریافت کردیم. 5 دقیقه آخر به دلیل فشار زیاد، استرس داشتیم.

شیری در واکنش به این سوال که چرا سایپا بعد از گل زدن عقب نشینی می کند تصریح کرد: این موضوع ربطی به استرس و فشار ندارد. شرایط بازی به گونه ای است که تیمی که گل می زند برای گل زدن فشار می آورد. استقلال خوزستان نیز همین کار را کرد و فشار زیادی به ما وارد کرد. اما خوش بختانه پیروز شدیم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: امیدوارم روند پیروزی هایمان ادامه دار باشد و به رده های بالای جدول صعود کنیم.

 انتهای پیام/

 اظهارات شیری درباره بازی با  استقلال خوزستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار