امام جمعه گرگان:

ریشه اغتشاشات مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان گفت: مسائل اخیر کشور دو چهره اصلی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ؛ آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان گفت: چهره اول اعتراضات مردمی در مورد مشکلاتی مانند مسائل اقتصادی و اشتغال زایی است که مشکلات در همه کشورها وجود دارد و مطالبات مردم امری طبیعی است.

وی افزود: در این رابطه حدود ۲۰۰۰ اعتراض  ثبت شده که مسئولین و سران سه قوا  نیز برحسب وظیفه  با همبستگی باید پاسخگو باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین گفت: در چهره دوم رویدادها افرادی سعی در سوار شدن بر موج طبیعی اعتراضات داشتند که به واقع خواهان تحقق خواسته های  مردم نبودند.

وی ادامه داد: ریشه اصلی اعتراضات  بدون شک در بیرون از مرزها است  و اگر مستکبران خواهان رفع مشکلات مردم بودند چرا گامی در جهت رفع تحریمهای اقتصادی بر نمیدارند و صرفا مردم را به اغتشاش و برنامه هایی مانند  آسیب به اماکن عمومی تشویق میکنند.

وی به دیگر ریشه های این اغتشاشات اشاره کرد و افزود: در حوادث اخیر برخی کشورهای خارجی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی عوامل داخلی مانند سلطنت طلبها، منافقین و اقلیت فداییان خلق و  نیز برخی مردم ناآگاه و فریب خورده با عوامل بیرونی هم پیمان شدند که راهپیمایی اخیر مردم مشت محکمی بر دهان همه آنها بود.

امام جمعه گرگان گفت: راهپیمایی اخیر بسیار ارزشمند بود و نشان داد مردم با وجود مشکلات  پای شجره طیبه انقلاب که برای آن جانفشانی کرده اند تا پایان ایستاده اند.

وی افزود: از همه مسئولان خواستار رسیدگی و اعمال اشد مجازات برای عوامل اغتشاشات اخیر هستیم  چون در غیر این صورت خود مردم با شناسایی عوامل اقدام میکنند که این امر نیز شایسته نیست.

آیت الله نور مفیدی افزود: از تمامی زحمتکشان و برقرار کنندگان امنیت در جریانات اخیر مانند سپاه، نیروی انتظامی،  بسیج، نیروهای امنیتی و اطلاعات سپاسگزاریم.

انتهای پیام/فا

 

طراحی اغتشاشات در خارج کشور  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.