عفو راننده تاکسی متجاوز به زنان انگلیسی

جان ووربویز که در پنج سال دستکم به ۱۲ مسافر زن پس از دادن داروی خواب آور عمل منافی عفت انجام داده بود، عفو شد و بزودی آزاد می‌شود.

عفو راننده تاکسی متجاوز به زنان انگلیسیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری روزنامه دیلی میل، جان ووربویز – راننده تاکسی – که در پنج سال دستکم به 12 مسافر زن پس از دادن داروی خواب آور عمل منافی عفت انجام داده بود، عفو شد و بزودی آزاد می شود. به گفته پلیس انگلیس این فرد در تعرض به 102 زن دیگر نیز دخالت داشته است.

شبکه های تلویزیونی انگلیس به همراه تارنمای روزنامه های این کشور، امشب خبر شگفت انگیز آزادی این راننده تاکسی را که به "شوفر تاکسی متجاوز" در انگلیس مشهور شده است، با ابراز شگفتی منتشر کردند. جان ووربویز به علت تعارف نوشابه های آلوده به داروهای خواب آور و تجاوزهای جنسی به مسافرانش در سال 2009 میلادی، زندانی شده بود.

شورای عفو زندانیان در انگلیس، در ماه نوامبر پارسال به بررسی عفو شوفر تاکسی متجاوز پرداخت و وی را شایسته عفو دانست. تارنمای روزنامه دیلی میل نوشت هیچ یک از قربانیان تجاوز جنسی این راننده تاکسی انگلیسی، از آزادی وی آگاه نشده اند.

به گزارش رسانه های انگلیس، مطابق حکم قاضی این راننده متجاوز انگلیسی قرار بود دستکم 8 سال از دوران محکومیتش را در زندان بگذراند و تا زمانی که مسوولان، حضور وی را برای زنان انگلیسی بی خطر تشخیص ندهند، باید در زندان باقی می ماند. فعالان مدنی به کم بودن دوران زندانی این راننده 60 ساله معترض بودند و اکنون خبر آزادی وی، بخشی از جامعه انگلیس را تکان داده است.

جان ووربویز در فاصله سال های 2002 تا 2008 میلادی، با دادن نوشابه های حاوی داروهای خواب آور، به مسافران زن جوان در محلات مرکزی و غربی لندن تجاوز می کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۵ دی ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۵ دی ۱۳۹۶
باتشکر از سایت ومطالب خوبتوون .
آخرین اخبار