بهره برداری از برج هنر اسلامی شهر ایلام در سال آینده

سرپرست معاونت عمرانی استانداری ایلام گفت: برج هنر اسلامی در راستای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی استان ایلام در دست احداث است و در سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم فرهنگی خواهیم بود.

 بهره برداری از برج هنر اسلامی شهر ایلام در سال آیندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ احمد کرمی در بازدید از محل پروژه برج هنر اظهار کرد: برج هنر اسلامی شهر ایلام از پروژه‌های اولویت‌دار و مورد تاکید استاندار است و تا سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم اصحاب فرهنگ و هنر، توسعه‌ی زیرساخت‌های فرهنگی استان و مخصوصا در شهر ایلام است، گفت: امسال 20 میلیارد ریال برای ساخت این پروژه اختصاص یافته و با تخصیص کل اعتبار مورد نیاز، سال آینده‌ شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم فرهنگی خواهیم بود و بسیاری از مشکلات هنرمندان و اهل فرهنگ استان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری برطرف خواهد شد.

وی ابراز داشت: برج هنر اسلامی ایلام در زمینی به مساحت یکهزار و 500 متر مربع و در 7 طبقه و در مجموع به مساحت  هشت هزار و 900 متر مربع ساخته خواهد شد.

در این بازدید که  حسین فرهادی بابادی  مشاور استاندار ایلام،  معروف بسطامی  فرماندار ایلام،  عهدیه طهماسبی ، مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام،  طالب صادقیان  شهردار ایلام ،  عبادالله باقری  مدیرکل امور شهری استانداری ایلام و  ربیع‌الله جاسمی» مدیرکل دفتر فنی استانداری ایلام حضور داشتند،  محمدعلی قاسمی  رئیس حوزه هنری ایلام توضیحاتی را درباره پروژه و اهمیت تسریع در بهره‌برداری آن ارائه کرد.

 

انتهای پیام/ع

برج هنر اسلامی شهر ایلام سال آینده به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.