سرمربی پارس جنوبی:

تعداد بالای مصدومان و محرومان دستمان را بسته بود

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه تعداد بالای مصدومان و محرومان دستمان را بسته بود، گفت: در مسابقه با تیم سپاهان اصفهان فرصت رسیدن به پیروزی را داشتیم.

تعداد بالای مصدومان و محرومان دستمان را بسته بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پس از مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان اظهار داشت: در نیمه اول هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و هم‌دیگر را ارزیابی کردند.

وی با اشاره به اینکه تیم سپاهان در این مسابقه تغییر سیستم داده بود، اضافه کرد: در نیمه دوم با راهکارهایی که ارائه کردیم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم ولی در ضربه آخر کم دقت بودیم که به گل نرسیدیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: محرومیت و مصدومیت‌ بازیکنان دست ما را بسته بود و نتوانستیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با تشکر از هواداران پارس جنوبی جم بیان کرد: این هواداران هیچ وقت ما را تنها را نمی‌گذارند و چه در خانه و چه بیرون خانه همراه ما هستند و ما را تنها نمی‌گذارند.

تارتار در مورد مصدومیت مطهری بازیکن پارس جنوبی جم، بیان کرد: این بازیکن به تازگی رفع مصدومیت شده و توان بازی را داشت و به این بازیکن بازی دادیم.

وی ادامه داد: برای خط حمله تیم خود سه بازیکن خوب را گرفتیم و امیدواریم با رسیدن مصدومان به بازی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. خیلی از تیم‌ها را برده‌ایم و امیدواریم باز هم به روزهای خوب خود برسیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد داور مسابقه نیز گفت: پیام حیدری داور آینده‌داری است و بیژن حیدری هم داور خیلی خوبی است و امیدواریم اشتباه نکرده باشند و در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم.

بازی تیم‌های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/پ

تعداد بالای مصدومان و محرومان دستمان را بسته بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.