آب، برق، گاز سال آینده گران نمی‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: نرخ آب، برق، گاز سال آینده افزایش پیدا نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان با تأکید بر اینکه نگاه بخشی در درون نظام باعث می‌شد هر بخش در قالب خودکفایی تصمیم می‌گرفت و این نگاه در بسیاری از موارد به ضرر مردم بود گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات که در درون کشور انجام می‌شود فقط در اختیار هیئت‌وزیران است.

 وی تصریح کرد: هیئت‌وزیران باید تشخیص بدهد که در کجا منافع ملت و نظام وجود دارد چراکه مجلس شورای اسلامی، دولت را از خود جدا نمی‌داند اما بعضاً برخی از اعضای کابینه دولت تصمیم بخشی می‌گیرند و برای مردم و مجلس چالش‌هایی را ایجاد می‌کنند که این اختیار را از هیئت‌وزیران گرفتیم.

 نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در ادامه بیان کرد: دریافتی‌هایی که تمام مسئولان در کشور دارند اعم از نمایندگان، مسئولان دولتی و غیره؛ معافیت مالیاتی تا 2 میلیون و 300 هزار تومان را صفر کردیم اما از 3 تا 4 برابر آن را 10 درصد مازاد مالیات می‌گیریم.

 کاتب با بیان اینکه از 4 تا 6 برابر را 15 درصد مالیات و از 6 به بالا را 35 درصد مالیات تصویب‌شده است اضافه کرد: افزایش 10 درصدی حقوق برای مسئولان را تا یک سطحی تصویب می‌کنیم و این مسئله برای حقوق بالا محقق نمی‌شود.

 وی با اشاره به اینکه عده‌ای گفتن حقوق مجلس را تا 70 درصد افزایش دادند اعلام کرد: این در حالی است که کمسیون تلفیق اعلام کرد ما باید از خودمان شروع کنیم و حقوق مجلس که 4 میلیون و 5 میلیون است حتی یک درصد هم نباید افزایش یابد.

 نماینده مردم گرمسار و آرادان با اشاره به سایر مصوبات مجلس در هفته گذشته بیان کرد: برای چالشی مثل آموزش‌وپرورش که توانایی پرداخت پول آب و برق و گاز را ندارد همه را معاف کردیم.

 وی با تأکید بر اینکه آنچه در مجلس تصویب‌شده است جز منافع ملت و نظام نخواهد بود تصریح کرد: استان سمنان یک ویژگی‌هایی دارد که در این حوادث مشخص شد و این نعمتی است که در استان سمنان حاکم است.

 کاتب اظهار داشت: کمترین حادثه در این استان به وقوع پیوست و یک تجمع جزئی داشتیم که برای مطالبه اقتصادی بود؛ در واقع این استان درگیر حاشیه نبوده است و این مهم به سبب عملکرد مطلوب نیروی انتظامی و مسئولان امنیتی است.

 وی گفت: این استان در سایه آرامش صفا و صمیمیت است ظرفیت بالای نیروی انسانی این استان را از سایر استان‌ها متمایز می‌کند و امروز در سایه این همدلی می‌توان تحولات بزرگی را ایجاد کرد.

 انتهای پیام/ ق

 قیمت کالا و خدمات دولتی در سال آینده افزایش نمی یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار