اشتغالزایی متمرکز از طریق انجمن کاریابی استان صورت می گیرد

استاندار کرمان گفت: تفاهم نامه ای بین اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و انجمن کاریابی استان در آینده ای نزدیک منعقد خواهد شد و اشتغالزایی به صورت متمرکز از طریق این انجمن صورت می پذیرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، شفافیت و صداقت را بهترین سرمایه هر جامعه دانست و خواستار راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده در استان شد.


وی طرح کارورزی را مبنایی بسیار مطمئن برای کارورزان دانست و یادآورشد: این طرح خوبی است که از سوی دولت آغاز شده و می تواند در زمینه اشتغالزایی تاثیرگذار باشد لذا این امر باید از سوی رسانه ملی و مطبوعات استان در سطح گسترده اطلاع رسانی شود.


استاندار کرمان ضمن تبیین خدمات این طرح، تصریح کرد: مدیران استان عضو یک خانواده هستند لذا با شفافیت و راستی آزمایی باید اعتماد مردم را جذب کنیم و به دنبال رتبه بندی ها نباشیم.


رزم حسینی طرح کارورزی را شاکله اصلی کارها عنوان کرد و افزود: سازمان فنی و حرفه ای باید طی فراخوانی، افراد کارورز را جذب نماید که در این راستا مدیریت استان آماده هرگونه حمایت و پشتیبانی است زیرا یکی از اهداف نهایی کار اقتصادی، ایجاد رفاه اجتماعی می باشد که اشتغال در اولویت آن قرار دارد.


وی به خدمات انجمن کاریابی و نقش آفرینی این انجمن در ایجاد اشتغال در سطح استان اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه ای بین اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و انجمن کاریابی استان در آینده ای نزدیک منعقد خواهد شد و اشتغالزایی به صورت متمرکز از طریق این انجمن صورت می پذیرد.


استاندار کرمان با تاکید براینکه انجمن کاریابی باید نسبت به راه اندازی شعب در کلیه شهرستان های استان و ایجاد اشتغال اقدام و از ایجاد رانت در این حوزه جلوگیری نماید، یادآورشد: تعهد استان کرمان ایجاد 34 هزار شغل تا پایان سال جاری است که در این راستا انجمن کاریابی می تواند در راست آزمایی این آمار تاثیرگذار باشد.


رزم حسینی افزود: دو هزار و پانصد دهیاری استان باید در زمینه اشتغال روستایی توجیه شده و با اطلاع رسانی وسیع نسبت به جذب اعتبارات اشتغال روستایی اقدام نمایند.

انتهای پیام/ی

لزوم راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار