دیدار مقابل پیکان تهران از بازی‌های سخت ذوب‌آهن در نیم فصل دوم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن دیدار تیمش مقابل پیکان تهران را یکی از بازی‌های سخت در نیم فصل دوم خواند و گفت: در نیم فصل دوم بازی‌ها شرایط خاص خود را دارد و گرفتن امتیاز سخت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فردا یکی از بازی‌های سخت نیم فصل را داریم اما ذوب‌آهن به شرایط مدنظر رسیده است.

وی ادامه داد: به غیر از بازی با سیاه‌جامگان که تصمیمات داوری امتیازات را از ما گرفت در بقیه بازی‌های نیم‌فصل دوم موفق بودیم و تیم مد نظر ما ایجاد شده است و آینده خوبی برای ذوب‌آهن می‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با تاکید  براین نکته که پیکان تیم سخت‌کوشی است و کادر فنی خوبی دارد، ابراز امیدواری کرد : تیم ذوب‌آهن بازی فردا را با برد پشت سر بگذارد تا در هفته‌های آینده به بالای جدول  برسد و کمبود امتیازات را جبران کند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه اکبر ایمانی به تیم ذوب‌آهن اضافه شده و قاسم حدادی‌فر بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می‌کند ، خاطر نشان کرد: در بازی گذشته بالاتر از ۱۱ کیلومتر دوندگی و درصد پاس‌های صحیح بالایی داشته‌ایم اما در ایجاد موقعیت گل موفق نبوده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: در نیم‌فصل اول اذیت شدیم و الان جای این صحبت‌ها نیست و در آخر فصل کم‌لطفی‌هایی را که در حق تیم ما شد ، می‌گویم و از عملکردمان در نیم‌فصل نخست راضی نیستم.

وی افزود: در بازی فردا محروم نداریم و ربیع عطایا کمی مصدوم است و تیم پزشکی در حال تلاش است این بازیکن را به بازی فردا برساند و کادر پزشکی شبانه‌روز در خدمت تیم است.

 

انتهای پیام/م

 

گرفتن امتیاز در نیم فصل دوم سخت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.