هلال احمر در هفته ای که گذشت؛

توسعه و پیشرفت جامعه در گرو داشتن جوانانی با نشاط است

مهم ترین اخبار و رویدادهای جمعیت هلال احمر در هفته ای که گذشت را با یک کلیک مشاهده کنید.

فوت یک کارگر در حادثه ریزش پل در حال ساخت بزرگراه تهران_شمال/توسعه و پیشرفت جامعه، در گرو داشتن جوانانی با نشاط است/به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعیت هلال احمر در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در این بسته خبری به آن می پردازیم.

فوت یک کارگر در حادثه ریزش پل در حال ساخت بزرگراه تهران_شمال

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از فوت کارگر مفقود شده حادثه ریزش پل در حال ساخت بزرگراه تهران- شمال خبر داد.

وی اظهار کرد:در ساعت 15 روز نهم دی ماه پل در حال ساخت بزرگراه تهران_ شمال در شهرستانک، روستای لاویز بر سر 4 کارگر فروریخت و یکی از کارگران مفقود شد.

 بانوان پیشتاز آموزش های ویژه داوطلبان جمعیت هلال احمر

رضا اندام رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: بیش از 70 هزار عضو داوطلب جمعیت هلال احمر طی یک سال اخیر در دوره های آموزشی شرکت کرده اند که بانوان در این کلاس‌ها حضور پیشتازی داشته‌اند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در تشریح اقدامات داوطلبان در یک سال اخیر، اظهار کرد: تمامی اعضای داوطلب و علاقه مندان مشارکت در برنامه‌های عام المنفعه در جمعیت هلال احمر می توانند با شرکت در دوره های آموزشی مفاهیم پایه داوطلبی، کمک های اولیه و دریافت گواهی معتبر از جمعیت هلال احمر، درشرایط بحرانی و حتی عادی به ارایه خدمات حمایتی و امدادی به قشرهای آسیب دیده و آسیب پذیر بپردازند.

توسعه و پیشرفت جامعه، در گرو داشتن جوانانی با نشاط است

عبدالحسین معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر گفت: شکوفایی، توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی، با رشد و نشاط و سلامت جوانان کشور محقق می‌شود.

وی اظهار کرد:شکوفایی، توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی، با رشد و نشاط و سلامت جوانان کشور محقق می‌شود و حضور یک میلیون جوان در سازمان جوانان هلال احمر گرانقدرترین سرمایه اجتماعی برای کشور ما ایران است است.

فعالیت کانون جوانان جمعیت هلال احمر در 800 شهر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت:کانون های دانشجویی در سراسر کشور در تمام تصمیم گیری های هلال احمر نقش دارند و بیش از یک میلیون نفر از جوانان عضو این مجموعه هستند.

وی اظهار کرد: امروز کانون های دانشجویی در سراسر کشور در تمام تصمیم گیری های هلال احمر نقش دارند و بیش از یک میلیون نفر از جوانان عضو این مجموعه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار