رئیس جمهور چین دستور تقویت ارتش این کشور را صادر کرد

رئیس جمهور چین از ارتش این کشور درخواست کرد توانایی خود را برای جنگ‌های واقعی افزایش دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی‌ای پی، شی جین پینگ رئیس جمهور چین که همزمان ریاست کمیسیون مرکزی ارتش این کشور را هم برعهده دارد روز چهارشنبه در مراسم بسیج نیرو‌های مسلح این کشور در مرکز نظامی «بائودینگ» در صد و پنجاه کیلومتری پکن پایتخت، از ارتش و نیرو‌های مسلح این کشور درخواست کرد که توانایی خود را برای نبرد‌ها و جنگ‌های واقعی افزایش دهند و توانایی‌های خود را برای موفقیت در جنگ‌ها تقویت کنند.  

رئیس جمهور چین در ابتدای سال جدید، مراسم کمیسیون مرکزی نظامی بسیج نیرو‌ها را برگزار کرد که هدف این مراسم تحقق شعار نوزدهمین کنگره ملی حزب کمونیست و اجرایی کردن ایده ساختن ارتشی قدرتمند در دوران جدید است. رئیس جمهور چین در این مراسم همچنین از تمام نیرو‌های مسلح این کشور درخواست کرد که نیرو‌های مسلح قدرتمندی را در دوران جدید ایجاد کنند و قدرت مبارزه واقعی خود را افزایش دهند.

رئیس جمهور چین بعد از سخنرانی در جمع هزاران نفر از اعضای ارتش آزادی خلق این کشور، از شورای نظامیان مستقر در این پایگاه نظامی بازدید کرد و بعد از آن هم برنامه آموزش نظامیان این کشور را با حضور افسران ارشد مورد بررسی قرار داد.

 

انتهای پیام/

تقویت ارتش و نیروهای مسلح چین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار