ابراز تبعیت محض و اجرای منویات واجب رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی ارومیه

شرکت کنندگان راهپیمایی با فریاد رسا و ندای ملکوتی الله اکبر خامنه‌ای رهبر، تبعیت محض و اجرای منویات واجب الاطاعه معظم له را ابراز کردند.

ابراز تبعیت محض و اجرای منویات واجب رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی ارومیهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛همزمان با پیروزی‌های مداوم جبهه مقاومت در برابر جبهه استکبار جهانی و شکست‌های پی در پی ایادی تکفیری و دست نشانده آن در عرصه‌های میدانی و جنگ‌های براه انداخته شده نیابتی در منطقه یکبار دیگر دست‌های پر از حدقه و کینه عوامل داخلی استکبار به جهت انتقام گیری و جبران شکست هاو حقارت‌های جبهه امریکایی ٬عبری و عربی بیرون امد تا به خیال خود صفحه دیگری از خوش خدمتی خود به نمایش گذاشته ٬غافلانه و جاهلانه بهانه به دست دشمنان داده و زمینه سرمستی ٬شادی و امید واهی دشمنان قسم خورده و دیرین ایران اسلامی را در این برهه حساس و پیچ تاریخی فراهم نمودند.

ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی با فریاد رسا و ندای ملکوتی الله اکبر خامنه‌ای رهبر اعلام میداریم:

۱. با شکرو سپاس خداوند قاد متعال به پاس نعمت گرانسنگ ولایت مطلقه فقیه ٬وجود مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را در جایگاه نیابت امام زمان (عج) یکی از نعمت‌های بی بدیل الهی برای ملت ایران و جهان اسلامی و تمامی بشریت در عصر حاضر دانسته و ضمن تجدید بیعت با امام المسلمین ٬امادگی تا پای جان خود برای تبعیت محض و اجرای منویات واجب الاطاعه معظم له را ابراز می‌نماییم.

۲. با تاکید بر وحدت ملی از تمامی خواسته‌ها و مطالبات بحق اقتصادی و معیشتی مردم شریف ایران از رهگذر قانون و نظم اجتماعی حمایت و ضمن ابراز انزجار و برائت از آشوبگران و اغتشاش گران که در روز‌های اخیر زمینه نا امنی و نارضایتی و اهانت به مقدسات و ارزش هارا در برخی نقاط کشور فراهم نمودند از مراجع ذیصلاح مصرانه تقاضا داریم با این عوامل فتنه گر قاطعانه برخورد و نسبت به محاکمه و مجازات آنان طبق قانون اقدام نمایند.

۳. دشمنان کینه توز و ایادی منطقه‌ای همان‌هایی که مسبب و پدید آورنده بخش بزرگی از مشکلات و معضلات اقتصادی در جامعه ما هستندو با طراحی‌ها و هدایت‌های پشت صحنه و موج سواری بر تحرکات اخیر خشنود و ذوق زده در بوق‌های تبلیغاتی می‌دمند٬ حق دلسوزی برای امت انقلابی و مقاوم ایران اسلامی ندارند.

۴. ضمن اعلام آمادگی کامل برای مقابله با صلابت در برابر فتنه‌های جدید استکباری و صهیونیستی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی٬ نسبت به هر نوع مسامحه٬غفلت و همراهی خواسته و ناخواسته عناصر داخلی با دشمنان دیرین امت ولایی ایران و بهانه دادن به دست ضد انقلاب عنود هشدار جدی و قاطع داده و بر هوشیاری بیش از پیش در برابر فتنه جدید استکبار تاکید می‌نماییم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.