فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی؛

فصل الخطاب هر توطئه ای از سوی دشمنان حضور و همبستگی مردم است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: فصل الخطاب هر توطئه از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی حضور گسترده و همبستگی مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی  در خصوص حوادث اخیر در کشور اظهارداشت: در روزهای اخیر شاهد حوادثی تلخ و غیرقابل پذیرش از سوی مردم ومسئولان نظام بودیم که بی شک این حرکت ها با هدایت و توطئه های دشمنان نظام در راس آنها آمریکا و اسرائیل جنایتکار شکل گرفت.

وی با بیان اینکه مردم ایران مردمی بصیر و موقعیت شناس هستند افزود: در طول ۳۹ سال از انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب از این مردم بصیر به دلیل اینکه هر توطئه ای که در این مدت داشتند خنثی کردند کینه به دل دارند و دست توطئه های از خود برنداشته ونخواهند داشت.

سردار خرّم با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان نظام و انقلاب در برابر توطئه های خود توفیقی نداشته اند یاد آور شد: این کینه و دشمنی امروز متراکم شده و هر روز دشمنان دست به توطئه جدیدی می زنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اتفاقات اخیر در کشور تلخ و غیرقابل پذیرش توسط مردم و مسئولان نظام بود و قطع یقین با هدایت و حمایت توسط دشمنان نظام و انقلاب از جمله آمریکا و اسرائیل جنایتکار و برخی کشورهای مرتجع منطقه صورت گرفته است.

سردار خرم با بیان اینکه امروز برخی از دشمنان نظام و انقلاب گرگ هایی هستند که بر روی دست های چدنی خود دستمال مخملی کشیده اند افزود: وقتی این دشمنان صحبت از دلسوزی و حمایت می کنند مردم با یک نگاه تعجب برانگیزی به این قضایا نگاه می کنند چرا که چهره خبیث آنها به خوبی آشکار شده است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام باحمایت هایی می کنند دنبال ایجاد ناامنی در کشور و از بین بردن آرامش،همدلی و سکون مردم هستند ولی با هشدارهایی که تاکنون مقام معظم رهبری تاکنون داشته اند و موقعیت شناسی و بصیرت مردم ما داشته و دارند به خوبی این توطئه نیز خنثی شد.

سردار خرم با بیان اینکه مردم موقعیت شناس کشور برای خنثی کردن این توطئه ها در استانهای کشور  با توده های عظیم بیرون آمدند، از فتنه جویان برائت جستند و این اقدامات را محکوم کردند تاکید کرد: این حرکت قابل تحسین مردم پاسخ دندان شکنی به دشمنان این نظام که اجنبی های اسرائیل و آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه هستند بود.

وی با بیان اینکه به هر صورت این حرکت باید توسط مردم بر اساس ضرورت و نیاز ادامه داشته باشد افزود: فصل الخطاب هر توطئه ای حضور مردم بوده و خواهد بود در این برهه از زمان دشمنان از این شیوه و روش برای ایجاد ناامنی در کشور استفاده کردند همه اقشار مختلف جامعه، مجموعه نهادهای مردمی و دولتی وارد میدان شده و پاسخ دشمن شکنی به این توطئه ها دادند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز مردم ارومیه و استان نیز همانند سایر مردم کشور با حضور در راهپیمایی برائت از فتنه جویان و محکوم کردن اقدامات آشوبگران پاسخ محکمی به دشمنان نظام و انقلاب خواهند داد افزود: مردم در این برهه از زمان با اتحاد اسلامی و همبستگی ملی با حرکت توفنده خود در براب رفتنه جویان خواهند ایستاد.

 سردار خرم اضافه کرد: ما ۳۹ سال است برای تداوم انقلاب اسلامی با دشمنان گلاویز هستیم و این انقلاب خواب را از دشمنان گرفته است اگر مشکلی در داخل کشور وجود دارد باید توسط مردم و خود نظام حل شود.

انتهای پیام/ح

مردم بصیر ایران اسلامی اقدامات آشوبگران را محکوم می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.