فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع)قم:

بیش از چهار هزار شهید روحانی تقدیم انقلاب شده است

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم با بیان این که روحانیت همواره پشتیبان ولایت بوده است،گفت:بیش از چهار هزار شهید روحانی تقدیم اسلام و انقلاب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین طیبی‌ فر،فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع)قم در پنجمین برنامه کنگره هزار روحانی شهید استان قم در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه، اظهار داشت: روحانیت در دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی همواره پیشتاز بوده است، این پیشگامی روحانیت از سال 1341 با روشنگری و بیداری ملت و در سال 1357 با راه‌اندازی کاروان‌های مردمی، اقدامات بی‌نظیری انجام داده است.

وی حضور بیش از 4 هزار روحانی شهید در کشور اشاره کرد و افزود: امروز در هر روستا، شهر و استانی که برویم نمادی از شهدای روحانیت در آن شهر به چشم می‌خورد، قم نیز با بیش از هزار روحانی شهید در این زمینه پیشتاز و پیشگام این عرصه است.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع)قم با بیان اینکه روحانیت ولایت‌پذیری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است، ادامه داد: روحانیت می‌داند که اگر ولی‌فقیه را یاری نکند و ولایتمدار نباشد، مورد هجوم دشمن قرار گرفته و لگدمال می‌شود.

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین طیبی‌ فر در ادامه گفت: هوشیاری و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های امروز ملت ایران است، این ملت در مقابل دشمن ایستادگی می‌کند و اجازه فتنه‌گری و جولان دشمنان را در کشور نمی‌دهد، همچنین با حضور به‌موقع در صحنه، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه‌گران، هیچ‌گاه و به هیچ‌گونه قصد خدمت به جمهوری اسلامی ایران را نداشته و ندارند، آن‌ها سعی‌ دارند بستر نارضایتی را برای مردم فراهم و شرایطی ایجاد کنند که این ملت انقلابی زیر فشار‌های اقتصادی و معنوی قرار گیرد.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و توطئه‌ای دریغ نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین طیبی‌ فر با اشاره به آتش کشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی منافقان داخلی گفت: استکبار برای ضربه زدن به انقلاب و فرهنگ اسلامی، شمشیر کشیده و تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

وی ادامه داد: میراثی که شهدا برای ما باقی‌ گذاشته‌اند این است که زمینه را برای جوشش بیشتر ما فراهم کرده‌اند، ما باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌داریم و همیشه در مسیر آن‌ها حرکت کنیم.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم به‌ ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده تأکید کرد و افزود: ستاد کنگره‌ شهدا و ایثارگران روحانی استان قم برای تجلیل از شهدای روحانی و زنده نگه‌داشتن نام و یاد این شهدای والامقام، برنامه‌های مختلفی را به مدت 10 شب برنامه‌ریزی کرده که مورد استقبال مراجع و علمای حوزه علمیه واقع‌شده است.

انتهای پیام/ش

برگزاری کنگره ی شهدای روحانی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار