پایگاه امداد و نجات؛

استقرار ۲۵ پایگاه امداد و نجات در جاده‌های لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از استقرار ۲۵ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار هلال‌احمر در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛صارم رضایی  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اظهار کرد: با شروع بارش برف و کولاک در کشور استان نیز متاثر از این پدیده در شب گذشته بوده است.

وی از امدادرسانی به در راه‎مانده‎های واقع در گشور دلفان و گردنه زالیان خبر داد و گفت: حدود نه نفر که شامل دو خانواده بودند توسط مامورین امداد و نجات اسکان داده شدند.

رضایی با بیان اینکه حدود یک ساعت جاده گاماسیاب نیز مسدود بود، افزود: هم اکنون مشکلی در جاده‎های استان وجود ندارد و شرایط طبیعی است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خاطرنشان کرد: امسال در برنامه زمستانه ۲۵ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار هلال‌احمر در جاده‌های استان مستقر شده و تمامی شعب آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه‌ماندگان محور‌های مواصلاتی استان را دارند.

وی بیان کرد: همچنین ۷۵۰ نفر از نیرو‌های امدادگر جمعیت به صورت ۲۴ ساعته در پایگاه‌های امدادی ثابت، موقت و سیار بین شهری به ارائه خدمات می‌پردازند.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین سامانه ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در راستای ارائه خدمت امداد و نجات، آمار و اطلاعات و اعلام حوادث و سوانح است.

انتهای پیام/م

استقرار پایگاه امداد و نجات در جاده‌های لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.