دشمنان به دنبال سوء استفاده از دغدغه‌های مردم هستند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در حوادث اخیر به دنبال سوء استفاده از دغدغه‌های مردم هستند بنابراین باید مواظب اهداف استکبار جهانی و عوامل آن‌ها در این ارتباط بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرتیپ دوم پاسدار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: افرادی که به نماد ملی و مذهبی ملت ایران توهین می‌کنند و پرچم مقدس، مساجد و حسینیه‌ها را به آتش می‌کشند دغدغه گرانی و تورم ندارند.

وی ادامه داد: ادعای دروغین برخی عناصر وابسته به دشمنان در ایجاد آشوب به علت مشکل اقتصادی مردم و سوء استفاده از دغدغه‌های مردم بر همگان مشخص است و باید همواره با بینش و بصیرت در دفاع ازنظام در عرصه‌های مختلف حضور داشت.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به توهین عده‌ای از معاندان نظام به قبور مطهر شهدا در یکی از شهرستان‌ها تصریح کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی در گروی همین ایثار‌ها و جانفشانی‌ها بوده است.

جمیری گفت: اگر شهدا و جانفشانی‌ها نبود و آن‌ها از کشور، نظام و ملت دفاع نمی‌کردند، سرنوشت ایران نیز همانند برخی کشور‌های منطقه بود که امنیت ندارند.

فرمانده پیشین سپاه بوشهر در ادامه با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری (۱۲ دی ۸۶) به استان یزد به نقش ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف اشاره کرد، راه عزت و اقتدار را ولایتمداری ملت قهرمان ایران ذکر کرد.

فرمانده سپاه استان یزد اظهار کرد: با ولایتمداری ملت و بصیرت آن‌ها و با آگاهی، تدبیر و تسلط رهبر معظم انقلاب بر مسائل داخلی و خارجی تمام ترفند‌های استکبارجهانی نقش بر آب شده است.


انتهای پیام/ ا

استان یزد افزون بر ۳۰۰ هزار بسیجی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار