فعالیت 5 مرکز رشد علم و فناوری در استان اردبیل

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از فعالیت 5 مرکز رشد علم و فناوری در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالقیوم قلی پوری، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در مراسم امضا تفاهم نامه پارک علم وفناوری اردبیل با آب فاضلاب روستایی اردبیل افزود: در حال حاضر ۵ مرکز رشد علم و فناوری در اردبیل فعال هستند که بازدیدهای مستمر از این مراکز انجام می شود.

وی گفت: امضا این تفاهم نامه گام بزرگی در راستای توسعه برنامه های علمی و فناوری است و می تواند دستاوردهای خوبی برای توسعه استان اردبیل داشته باشد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل افزود: تبدیل ایده و علم به ثروت بسیار حائز اهمیت بوده که در این راستا در پارک علم و فناوری استان اردبیل اقدامات خوبی انجام شده است.

قلی پوری بیان کرد: تجاری سازی علم مبنای کار باید قرار گیرد و در این زمینه پارک و علم و فناوری استان با دانشگاه های استان تعامل و همکاری خوبی دارد تا ایده های علمی دانشجویان تجاری شود.

وی بیان کرد: مدیریت آب و مصرف بهینه موضوع اساسی است که باید همگان به این امر توجه ویژه داشته باشند که پارک علم و فناوری استان با امضای تفاهم نامه در راستای تحقق این امرگام برداشته است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با اشاره به بحران آب در منطقه گفت: باید برنامه های اساسی و هدفمند در مقابله با بحران آب انجام شود.

انتهای پیام/ح

امضای تفاهم نامه پارک علم و فناوری با آب فاضلاب روستایی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.