افتتاح دفتر انجمن صنفی خبرنگاران استان یزد

دفتر انجمن صنفی خبرنگاران استان یزد در محل مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مصطفی سالاری فرماندار یزد با اشاره به نقش خبرنگاران در انعکاس معضلات جامعه و اطلاع‌رسانی به مردم پیرامون اقدامات و فعالیت‌های مسئولین بر لزوم توجه بیشتر و حمایت از خبرنگاران تأکید کرد.

این مقام مسئول بابیان اینکه عرصه رسانه باید همواره در خدمت رشد و تعالی جامعه باشد و امکانات لازم برای فعالیت مؤثرتر اصحاب رسانه باید تأمین شود، برای تجهیز این مکان و حمایت از فعالیت‌های این مجموعه به خبرنگاران یزدی قول مساعدت و همکاری داد.

مسعود میر جلیلی مسئول این دفتر بابیان اینکه هدف از این مجموعه خدمت‌رسانی به خبرنگاران یزد و انسجام بخشیدن و افزایش هم‌افزایی و تعامل پایگاه‌های خبری استان یزد است، تصریح کرد: با افتتاح این دفتر علاوه بر اینکه انجمن صنفی خبرنگاران استان رسمیت بیشتری پیدا کند، فضایی فراهم‌شده تا خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بتوانند از امکانات متنوع در نظر گرفته‌شده بهره‌مند شوند.

گفتنی است انجمن صنفی خبرنگاران واقع در طبقه تحتانی مرکز رشد علوم انسانی پارک و علم و فناوری یزد در روز‌های زوج از ساعت ۸ تا ۱۲ آماده خدمت‌رسانی به خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان یزد است.

انتهای پیام/ ا

اولین دفتر انجمن صنفی خبرنگاران در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار