مردم ایران دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند

مشاورمدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان درامور اهل سنت گفت:مردم ایران دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا اقبال بهمنی مشاورمدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی مردمی آگاه و با بصیرت هستند،گفت:ملت ایران همیشه دوست ودشمن خود را شناخته ومی شناسند.

وی افزود:مشکلات اقتصادی مردم با تخریب اموال عمومی و ضربه زدن به بیت المال حل نخواهد شد و مردم باید در این زمینه نسبت به توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان هوشیار باشند .

ماموستا بهمنی با تاکید براینکه مردم بایدبا آگاهی وهوشیاری جریانات اجتماعی را از جریانات سیاسی جدا کنند، گفت:مردم بابصیرت ایران اسلامی باید در شرایط آرام و منطقی مطالبات اقتصادی خود را دنبال کنند .

وی در پایان با اشاره به اینکه ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی  اجازه هنجارشکنی به معنادان و مخالفان نظام را نخواهند داد، بیان کرد: بدخواهان و دشمنان نظام بدانند مردم بابصیرت ایران اسلامی تا آخرین نفس در راه حفظ و حراست از کیان اسلامی آماده اند و همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند.

انتهای پیام/م

مردم با آگاهی وهوشیاری جریانات اجتماعی را از جریانات سیاسی جدا کنند

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.