معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات؛

محبان اهل بیت (ع) ۹۰ میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کرده اند

معاون هماهنگی و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت:از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۹۰ میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق اهدا شده است

محبان اهل بیت (ع) ۹۰ میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کرده اندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ یوسف افضلی در گردهمایی مسئولان امور خواهران ستاد‌های بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور با بیان اینکه امیدواریم تا پایان امسال این کمک‌های مالی به ۱۳۲ میلیارد تومان افزایش یابد افزود: این در حالیست که پارسال مردم و نهاد‌های مردمی ۱۱۲ میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کرده بودند.

وی گفت:این کمک‌ها که به صورت وجوه نقدی، طلا و کالا و خدمات مانند فرش و تهیه مصالح ساختمانی و دیگر اقلام مورد نیاز ساخت و ساز است برای بازسازی و توسعه همه بقاع و قبور امامان معصوم (ع) در شهر‌های کربلا، نجف، کاظمین و سامراصرف می‌شود.

معاون هماهنگی و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور همچنین متعهد شده است: ۲ صحن جدید در حرم‌های مطهر حضرت علی علیه السلام در شهر نجف و حرم مطهر سید الشهداء حضرت امام حسین علیه السلام در کربلا احداث کند.

افضلی با اشاره به احداث صحن حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها با مساحت ۲۲۰ هزار متر مربع در حرم مطهر حضرت امام علی علیه السلام افزود: بخش زیارتی این صحن به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) در خرداد سال آینده با حضور مسئولان ایرانی و عراقی به بهره برداری می‌رسد

وی گفت: همچنین مراحل دیوار بندی صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علی‌ها در حرم مطهر حضرت سید الشهداء امام حسین علیه السلام نیز آغاز شده است.

معاون هماهنگی و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور افزود: لاغر سازی و مقاوم سازی ستون‌های اطراف ضریح امام حسین علیه السلام و توسعه حرم‌های امامین عسکریین علیهما السلام در سامراء و کاظمین نیز از دیگر طرح‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور است.

این گردهمایی به مدت ۲ روز با حضور جمعی از مسئولان امور خواهران ستاد‌های بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور در مجتمع آموزشی و فرهنگی امامت مشهد مقدس ادامه دارد.

 
انتهای پیام//ف.ج
 

گردهمایی مسئولان امور خواهران ستاد‌های بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.