افزایش کشفیات شیشه در اردبیل

کشفیات شیشه در ۹ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان اردبیل 515 درصد رشد داشته است.

 

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد خیرخواه بشر رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل امروز در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: علاوه بر این در ۹ ماهه نخست امسال کشفیات هروئین ۴۰۸ درصد افزایش دارد.

وی افزود: با توجه به گرایش گسترده به مصرف مواد مخدر صنعتی، گرایش به مصرف تریاک کاهش یافته و کشفیات نیز با کاهش ۱۶ درصدی همراه است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به افزایش ۶۷ درصدی دستگیری معتادان اشاره و گفت: دستگیری خرده فروشان و نگه دارندگان مواد نیز حدود ۱۶ درصد افزایش دارد.

خیرخواه بشر با یادآوری اینکه در سال ۹۳ دو لابراتوار صنعتی تولید مواد در نمین و در سال ۹۴ دو مورد در کوثر و سرعین شناسایی شده است، افزود: از سال ۹۵ کشف لابراتوار نداشته ایم.

وی همچنین افزود: متاسفانه میانیگن سنی معتادان از ۳۷ سال به ۲۸ سال کاهش یافته است و بیشترین مصرف مواد مخدر در این استان با نزدیک ۷۰ درصد در تریاک و در ادامه شیشه، هروئین و حشیش است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: با توجه به گرایش به مصرف مواد صنعتی پیش بینی می شود تا سه سال آینده میزان مصرف تریاک به ۴۰ درصد از کل کاهش یابد.

 

انتهای پیام/ع

کاهش مصرف تریاک در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.