تسلط ارتش سوریه بر حومه شمال شرقی حماه

پیشروی نیروهای ارتش سوریه در حومه شمال شرقی حماه و آمادگی این نیروها برای شکستن محاصره معارضان مسلح در حومه شرقی دمشق از جدیدترین تحولات امنیتی سوریه است.

تسلط ارتش سوریه بر حومه شمال شرقی حماهبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه توانستند کنترل چند روستا و منطقه را در الخوین الکبیر، الزرزور، رسم شم الهوی، النیحة، المشرف و قلیعات طویبیه واقع در حومه شمال شرقی حماه به دست بگیرند.

این منبع نظامی تاکید کرد که ارتش سوریه هم چنین توانست تعدادی از تروریست‌ها را به هلاکت رسانده و تجهیزات آنها را از بین ببرند. نیروهای سوری منطقه غوطه غربی واقع در حومه جنوب غربی دمشق را از وجود وجود گروه های تروریستی پاک کردند.

از سوی دیگر شاهدان عینی اعلام کردند که ارتش سوریه با حمایت جنگنده های روسی حملات خود را علیه آخرین مواضع مخالفان واقع در نواحی شرقی دمشق افزایش داده و تلاش می کنند تا محاصره پایگاه نظامیشان توسط نیروهای مخالف را بشکنند.

ارتش سوریه نیروهای ویژه خود را برای آغاز یک حمله گسترده باهدف شکستن محاصره تکفیری‌ها آماده می کند، به طوری که گفته می شود ۲۰۰ سرباز در حال حاضر در این منطقه محاصره شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار