ملت ایران ، ملت پایدار و پیرو خط ولی فقیه است

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای ریشه هایی بسیار قوی است و از سویی ملت ایران ، ملت پایدار و پیرو خط ولی فقیه است.

ملت ایران ، ملت پایدار و پیرو خط ولی فقیه استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ حجت الاسلام حسین کوثری امام جمعه شهرستان شیروان امروز در راهپیمایی علیه فتنه گران نظام در پاسخ به اقدامات اخیر اختشاش گران و هتاکان گفت : این نظام مقتدر و قدرتمند است و کسانی که فکر می کنند این نظام ضعیف است باید این آرزو را به گور ببرند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی دشمنان انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دادند که افتخار ملت ایران این است که نظامی برخواسته از ارزش های دینی دارند و در هیچ جای دنیا چنین نیست .

کوثری با اشاره به این که انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی(عج) پابرجا است ، تصریح کرد : دشمن نمی تواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند و مردم باید هوشیار و بصیر باشند تا فرصت طلبان از آن استفاده نکنند .

امام جمعه شیروان گفت: راهپیمایی بزرگ مردم با بصیرت شهرستان شیروان در پاسخ به اقدامات اخیر اختشاش گران و هتاکان و برای بیعتی دیگر با ولایت و شهدای عزیز از محل چهار راه دفاع مقدس تا میدان انقلاب برگزار شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری راهپیمایی مردم شیروان علیه اختشاش گران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.