وثوق احمدی: باشگاه‌ها مسئول نقص مدارک ارسالی به AFC هستند/ ذوب آهن در پرونده ایمانی محروم نمی‌شود

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: فدراسیون فوتبال مسئول نقص و نادرستی صحت مدارک ارسالی باشگاه‌های ایرانی به AFC نیست.

روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره ارسال نامه AFC به پرسپولیس برای توضیح این باشگاه درباره مطالبات مسعود همامی و احتمال لغو مجوز حرفه ای پرسپولیس تصریح کرد: AFC با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس و کمیته صدور مجوز حرفه ای خواستار توضیح درباره مطالبات مسعود همامی شده است اما  مسئولیت مدارکی که باشگاه ها برای کسب مجوز حرفه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده اند با خودشان است  و اگر صحت این مدارک تائید نشود فدراسیون فوتبال هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

او ادامه داد: باشگاه ها فرم صحت مدارکشان را امضا کرده و آن را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده اند. کمیته صدور مجوز هم براساس همین مستندات پروانه حرفه ای آن ها را صادر کرده است. بنابراین هر مشکلی پیش بیاید مسئولیتش با باشگاه ها است و فدراسیون فوتبال در این مورد با تهدیدی رو به رو نمی شود.

وثوق احمدی درباره احتمال محرومیت باشگاه ذوب آهن در صورت احراز تخلف اکبر ایمانی برای فسخ قرارداد یک طرفه با باشگاه پدیده و حضور در ذوب آهن گفت: اکبر ایمانی پس از فسخ قراردادش با پدیده مشهد به ذوب آهن رفت و مسئولان ذوب آهن هم برای عقد قرارداد با این بازیکن از فدراسیون فوتبال استعلام گرفتند. اگر تخلف ایمانی محرز شود این بازیکن محروم می شود اما بسیار بعید است باشگاه ذوب آهن دچار محرومیت شود.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا این کمیته به عیسی آل کثیر مجوز فسخ یک طرفه قراردادش با نفت تهران را داده است یا خیر، بیان کرد: به آل کثیر برگه فسخ یک طرفه قرارداد نداده ایم و تا جایی که اطلاع دارم او امروز(چهارشنبه) در تمرین تیم نفت شرکت کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات وثوق احمدی درباره نامه AFC به باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار