تعدادی از اغتشاش‌گران در دهلران دستگیر شدند

فرماندار شهرستان دهلران با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تجمعات ساختارشکنانه طراحی دشمنان نظام است، گفت: تعدادی از اغتشاش‌گران در دهلران دستگیر شدند.

تعدادی از اغتشاش‌گران در دهلران دستگیر شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سیدحسینعلی موسوی بیان کرد: تجمع غیرقانونی برخی افراد که در شهر دهلران انجام شد به خوبی کنترل شد.

وی با تقدیر از مدیریت و تدبیر نیروهای نظامی, انتظامی و امنیتی شهرستان اظهارکرد: آرامش و امنیت لازم در شهرستان دهلران به مدد همکاری مردم و عدم همراهی با اغتشاشگران در شهرستان وجود دارد.

فرماندار شهرستان دهلران افزود: اگر به تجمعات و ناآرامی های اخیر در همه مناطق کشور و در شهر دهلران دقت کنیم متوجه می شویم که این تجمعات صنفی نیست و در اعتراض به مسائل اقتصادی یا اشتغال به وجود نیامده است.

وی اضافه کرد: افرادی که روز گذشته این ناآرامی یک ساعته را در مرکز شهرستان دهلران به وجود آوردند بر اساس گزارش های دریافتی از بیرون شهرستان ورود کرده بودند و تعداد همه جمعیت حاضر در این تجمع به هفتاد نفر هم نمی رسید ضمن اینکه چند نفر از آنها نیز دستگیر شده‌اند.

رئیس شورای تامین شهرستان دهلران با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تجمعات ساختارشکنانه طراحی دشمنان نظام است و در این شرایط هوشیاری و بصیرت مردم ضروری است ادامه داد: کنترل و مهار این افراد در همه جای کشور آسان است زیرا نظام جمهوری اسلامی اقتدار لازم برای شناسایی و برخورد با مسببینی که در چارچوب قانون اقدام به تخریب اموال عمومی و مردم می‌کنند را دارد.

موسوی یادآورشد: کسانی که در این تجمعات غیرقانونی شرکت کرده اند افرادی نیستند که مطالبه اقتصادی یا اشتغال دارند و حساب آنها با افرادی که مطالبه قانونی دارند جدا است.

وی با بیان اینکه از همه افرادی که نفوذ اجتماعی دارند انتظار می رود نقش اجتماعی خود در روشنگری را ایفا کنند عنوان کرد: جوانان نباید فریب افرادی که از بیرون می آیند و برای آنها برنامه ریزی می کنند را بخورند و به شایعات مطرح شده از فضای مجازی توجه نداشته باشند.

موسوی تاکید کرد: مردم ولایت مدار شهرستان دهلران فردا در حضوری چشمگیر و باشکوه در راهپیمایی انزجار از این افراد بار دیگر بیعت خود را با نظام و رهبری اعلام خواهند کرد.

وی در پایان از همه مدیران ادارات خواست تمهیدات لازم را در حفظ و حراست اموال اداری اتخاذ کرده و از مدیران مرتبط بر بازار نظارت بیشتر بر بازار را خواستار شد.

انتهای پیام/ د

دستگیری تعدادی از اغتشاش گران در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.