معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان؛

تخم مرغ با قیمت مصوب دولتی در هرمزگان توزیع می شود

توزیع و فروش تخم مرغ با قیمت مصوب دولتی از فردا در هرمزگان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در جلسه ستاد تنظیم بازار هرمزگان گفت: توزیع و فروش تخم مرغ با قیمت مصوب دولتی از روز پنجشنبه در استان هرمزگان آغاز می شود.

وی افزود:بر اساس قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ بسته بندی شده به قیمت 12 هزار و ششصد تومان و به صورت فله ای 11 هزار و ششصد تومان عرضه می شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان  گفت:توزیع و فروش این تخم مرغ ها از فردا در سطح فروشگاه های استان آغاز می شود و مشکلی در تامین تخم مرغ وجود ندارد.

بهروز اکرمی افزود: توزیع برنج های خارجی که پیش از این وارد شده نیز از هفته آینده آغاز می شود تا قیمت برنج در بازار تعدیل شود.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته از هم اکنون خرید و ذخیره سازی میوه ها و کالاهای اساسی ویژه شب عید با نرخ مصوب دولتی نیز آغاز شده و مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

اکرمی افزود: در خرید و ذخیره سازی میوه ها و کالاهای اساسی شب عید، باید از ظرفیت های داخل استان در زمینه تامین میوه و ذخیره سازی استفاده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان نیز در این جلسه گفت: افزایش قیمت تخم مرغ در استان به علت کاهش تولید ناشی از بیماری در کشور بود، که اکنون این کمبود با کاهش تعرفه واردات به پنج درصد و همچنین تعیین استان های اصفهان و یزد به عنوان استان های معین برطرف شده است.

علی باقرزاده افزود: در صورت نیاز، آمادگی توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز با قیمت مصوب دولتی نیز در استان وجود دارد.

انتهای پیام/ف

توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب دولتی در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.