نمایشگاه صنایع دستی؛

شبانه روزی شدن نمایشگاه صنایع دستی لرستان

معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: نمایشگاه دائمی صنایع دستی این استان به صورت شبانه روزی در محل ورودی قلعه تاریخی فلک الافلاک فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ افشین بابا حسینی معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: تاکنون هشت میلیارد ریال اعتبار جهت کف سازی، نماسازی و جانمایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان هزینه شده است.

وی افزود: امکان برگزاری فروشگاه ثابت و دائمی از اهداف و اولویت‌های برگزاری این نمایشگاه بوده است و در سال‌های ۹۵ و ۹۶ با استفاده از اعتبارات استانی و ملی ۱۵ غرفه ثابت در این نمایشگاه فعال شده است.

بابا حسینی با بیان اینکه تملک سربازخانه توسط میراث فرهنگی استان انجام شده است، ادامه داد:اقدامات نهایی تملیک این اثر تاریخی انجام شده است و تا پیاین اسفند ماه سال جاری تخلیه خواهد شد.

به گفته وی در صورت تخلیه سربازخانه مسیر ورودی قلعه تاریخی فلک الافلاک بین سربازخانه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان خواهد بود وموقعیت بسیار مطلوبی برای این نمایشگاه جهت بازدید شبانه روزی گردشگران ایجاد خواهد شد.

بابا حسینی بیان کرد: جهت تکمیل نمایشگاه صنایع دستی و افزایش غرفه‌ها به ۲۰ تا ۲۵ باب پنج میلیارد ریال اعتبار از سازمان مرکزی درخواست شده است.

به گفته وی غرفه‌ها این نمایشگاه به صورت هیات مدیره به هنرمندان و صنعتگران استان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/م

نمایشگاه صنایع دستی لرستان شبانه روزی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.