فراهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تخریب اموال عمومی توسط عناصر خارجی رخ داده است/ اخلال در نظم عمومی قابل قبول نیست

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخریب اموال عمومی و تاریخی کار ناشایستی است که عناصر خارجی آن را از بیرون هدایت می کردند.

تخریب اموال عمومی توسط عناصر خارجی رخ داده است/ اخلال در نظم عمومی قابل قبول نیستمجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حوادث اخیر در شهر تهران و تخریب اموال عمومی اظهار کرد: چند نکته در اینجا مطرح است اول اینکه بر اساس قانون اساسی ، اعلام نظر ،تجمعات و دیدگاه ها به شرط اینکه مخل نظم عمومی نشود و بدون حمل سلاح باشد، آزاد است.

وی ادامه داد: افراد و مردم می توانند دیدگاه های مختلف خود را بیان کنند اما این تجمعات باید طبق قانون به رسمیت شناخته شود.

فراهانی با بیان اینکه محلی برای تجمعات در مرکز شهر در نظر گرفته شود، گفت: اگر استانداری به شورای شهر اجازه اختصاص محلی برای تجمعات مسالمت آمیز در یکی از پارک های مرکز شهر را بدهد ما اعلام آمادگی می کنیم، مانند بسیاری از کشورها که برای تجمعات خود محلی را اختصاص داده اند.

وی با محکوم کردن کسانی که اموال عمومی وساختمان های متعلق به مردم را تخرب می کنند، افزود: تخریب اموال عمومی و تاریخی مانند آتش زدن تکیه تاریخی منطقه درکه کار ناشایستی است که عناصر خارجی آن را از بیرون هدایت می کردند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: این افراد هیچ گونه دلسوزی نسبت به مردم خود ندارند و ما هم اینگونه اعتراضات را محکوم می کنیم و با کسانی که اینگونه رفتار می کنند باید برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید مطالبات و اعتراضات مردم را جدی بگیرند، بیان کرد: این اعتراضات برای گرفتن مطالبات نشان دهنده شکاف عمیق اقتصادی است که در جامعه ما وجود دارد و اگر به آن توجه نشود، این گسل میتواند گسل های دیگر را در جامعه فعال کند و در نهایت یک خسران وضرر ملی را به وجود آورد.

وی ادامه داد: توجه به مطالبات مردم و مبارزه با فساد و توجه به عدالت اجتماعی بسیار مهم است چراکه مردم تحت فشار هستند .

فراهانی با اشاره به اینکه انتقاد و اعتراض حق مردم است، گفت: تخریب اموال مردم و برهم زدن نظم اجتماعی مورد قبول هیچ کس نیست از این رو نکته مورد اهمیت این است که انتقادات به حل مشکلات و بهبود زندگی مردم منجر شود .

انتهای پیام/

 واکنش عضو شورای شهر به اغتشاشات اخیر در تهران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار