رئیس سازمان بهزیستی در مشهد تاکید کرد:

اولویت سازمان بهزیستی راه اندازی اورژانس اجتماعی است

رئیس سازمان بهزیستی گفت: راه‌اندازی و تقویت اورژانس اجتماعی در اولویت سازمان بهزیستی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ انوشیروان محسنی بندپی ظهر امروز در جلسه شورای اداری گناباد اظهار داشت: یکی از مسائل اصلی برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی این است که باید از ظرفیت تمامی مردم در این حوزه بهره ببریم زیرا برطرف کردن تمامی آسیب‌های اجتماعی صرفاً با اتکا به توان دستگاه‌های اجرایی امکانپذیر نیست.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: در این حوزه باید از ظرفیت خیران به درستی استفاده شود تا ضریب و میزان آسیب‌های اجتماعی در نقاط مختلف کشور کاهش پیدا کند.

محسنی بندپی با بیان اینکه بسیاری از معضلات و آسیب‌های موجود اجتماعی ریشه در معضل اعتیاد دارند خاطرنشان کرد: توجه به مقوله سلامت اجتماعی باید در اولویت قرار بگیرد و تنها در این صورت است که می‌توانیم به کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش ضریب سلامت جسمی امیدوار بود.

وی گفت: دولت توجه خاصی به کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته و سیاست‌گذاری در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز برعهده سازمان بهزیستی قرار داده شده است.

محسنی بندپی بیان کرد: مراکز اورژانس اجتماعی نیز در کاهش میزان آسیب‌ها نقش بسزایی داشته‌اند و در حال حاضر 150 مرکز اورژانس اجتماعی از ابتدای امسال در سراسر کشور راه‌اندازی شده است در حالی که پیش از این توجه چندانی به این مراکز صورت نمی‌گرفت اما تقویت این بخش امسال در دستور کار سازمان قرار داشت.

وی گفت: همچنین تعامل خوبی با مجلس شورای اسلامی در حوزه اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی صورت گرفته و 9 هزار میلیارد ریال اعتبار به این بخش اختصاص پیدا کرده است.

انتای پیام/س

سفر رییس سازمان بهزیستی به مشهد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.