مدیر قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس خبر داد؛

تغییر زمان برگزاری جشنواره قرآن و عترت فارس

جشنواره قرآن و عترت استان فارس اواخر دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی احمدی مدیر قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس از تغییر زمان برگزاری جشنواره قرآن و عترت استان خبر داد و گفت: این جشنواره از ۲۳ تا ۲۸ دی ماه در ۷ شهرستان استان فارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های قرآن و عترت در ۷ شهرستان استان فارس، افزود: زمان برگزاری این جشنواره‌ها ۹ تا ۱۴ دی ماه اعلام شده بود که با تغییری که رخ داد به ۲۳ تا ۲۸ دی ماه موکول شد.

احمدی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، ادامه داد: برنامه اختتامیه جشنواره‌ها به صورت جمعی در شیراز برگزار می‌شود.

مدیر قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس افزود: اسامی برگزیدگان هر رشته توسط اداره ارشاد استان فارس اعلام می‌شود با این حال شرکت‌کنندگان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت قرآن و عترت استان فارس مراجعه کنند.

احمدی بیان کرد: جشنواره قرآن و عترت شامل رسانه‌های دیجیتال، شعر، هنر‌های تجسمی، آوا‌ها و نغمات دینی، هنر‌های نمایشی، صنایع دستی، داستان و فیلم‌نامه کوتاه و عکس و فیلم کوتاه است که در ٧ شهرستان شیراز، رستم، آباده، ارسنجان، مرودشت، جهرم و خرم‌بید برگزار می‌شود.

مدیر قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس تصریح کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و اهل بیت، گسترش فعالیت‌های فرهنگی - هنری - مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین، نشر و گسترش هنر قرآنی و جهت‌دهی به فعالیت‌ها و تولید آثار قرآنی از جمله اهداف این جشنواره است.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره قرآن و عترت فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.