سردار جزایری:

مسئولان کشور اجازه ندهند وضع نابسامان فضای مجازی به وضعیت قبلی بازگردد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئولان اجازه ندهند وضع نابسامان فضای مجازی به وضعیت قبلی بازگردد، در این صورت مردم از آن‌ها حمایت خواهند کرد.

مسئولانی که در مقابله با جنگ تمام عیار بیگانه از طریق فضای مجازی کاری نکردند، باید مورد بازخواست قرار گیرندبه گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: در شان جمهوری اسلامی ایران نیست که از طریق شبکه‌های مجازی با پاره‌ای مشکلات روبرو شود، لذا ناکارآمدی و ضعف در تصمیمات بزرگ برای مدیریت کردن این حوزه و مصون‌سازی آن در برابر لشکریان دشمنان، گناه نابخشودنی است که باید به آن رسیدگی شود و در مقابل هر چه زودتر در برابر این معابر نفوذ دشمن، سدهای مستحکم را ایجاد کرد.

جزایری در ادامه تاکید کرد: در موقعیت کنونی بایستی تمهیداتی فوری و قاطع از سوی دستگاه‌های مربوطه برای انجام اموری که از طریق فضای مجازی امن و داخلی باید صورت پذیرد، انجام شود و با هرگونه مسامحه و انجام آن از سوی سایر دستگاه‌ها برخورد شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان درخواست کرد: مسئولان دلسوز کشور اجازه ندهند وضع نابسامان فضای مجازی به وضعیت قبلی بازگردد، در این صورت مطمئن باشند مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی از آن‌ها حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۳ دی ۱۳۹۶
باید تلگرام برای همیشه حذف شه
آخرین اخبار