ترافیک و تردد روان در جاده‌های خوزستان

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در حال حاضر ترافیک و تردد در تمامی جاده‌ها و محور‌های ارتباطی خوزستان روان است و مشکلی در هیچکدام از جاده‌ها مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان بیان داشت: در حال حاضر بارندگی موجب لغزندگی در محورهای ایذه – دهدز و تاراز – بازفت شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک و تردد در تمامی جاده‌ها و محورهای ارتباطی خوزستان روان است و مشکلی در هیچکدام از جاده‌ها مشکلی وجود ندارد. البته در برخی محورها لغزندگی گزارش شده است.

سرهنگ رضا دولتشاهی تصریح کرد: از بامداد امروز بارندگی در ایذه، باغملک، دهدز و تاراز، موجب لغزندگی محورهای ارتباطی این مناطق به ویژه محور ایذه – دهدز و تاراز – بازفت شده است. البته تاکنون گزارشی از مشکلی و حادثه خاصی در این محورها دریافت نکرده‌ایم.

رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد: یکی از الزامات تردد در محورهای کوهستانی و صعب‌العبور نظیر محور تاراز – بازفت که به علت داشتن گردنه‌هایی نظیر چری و بازفت همواره برفگیر است، به همراه داشتن زنجیر چرخ است.

دولتشاهی افزود: البته به دلیل اینکه محور بازفت – تاراز، کوهستانی، برفگیر و صعب‌العبور است، تردد از این محور را اصولا توصیه نمی‌کنیم. در حال حاضر تیم‌های پلیس راه در محورهایی که دچار لغزندگی هستند، مستقر شدند و وضعیت را تحت کنترل دارند.

انتهای پیام/م

لغزندگی در محورهای ایذه – دهدز و تاراز – بازفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.