مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان بوشهر تکمیل می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در استان بوشهر تکمیل می‌شوند.

پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان بوشهر تکمیل می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد صبح سه‌شنبه در بازدید از روند اجرای طرح‌های ورزشی در دشتستان اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح استان بوشهر صورت گرفته است.

وی از تلاش برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۴۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در استان داریم که اگر ۷۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز تخصیص یابد در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به ساخت سکوی تماشاچیان، رختکن‌های ورزشی، جایگاه و پیست تارتان استادیوم تختی برازجان، اضافه کرد: ساخت خوابگاه ورزشی در برازجان نیز پیشرفت خوبی دارد که دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی از تکمیل سالن‌های ورزشی سرپوشیده علی‌آباد، درودگاه و فاریاب در صورت تکمیل اعتبار خبر داد و افزود: طرح‌های ورزشی مهمی در سطح استان در دست اجرا داریم که در صورت تامنین اعتبار در سریع‌ترین زمان تکمیل می‌شوند.

فرماندار شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی در سطح شهرستان دشتستان از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا نیازهای ورزشکاران تامین شود.

ارسلان زارع خواستار تلاش ویژه برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی در این شهرستان شد و بیان کرد: اعتبارات ورزشی این شهرستان امسال بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/پ

تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.