مدیرکل بهزیستی استان سمنان خبر داد؛

ارسال بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از کمک‌های سمنانی‌ها به زلزله زدگان کرمانشاه

بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی استان سمنان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور از سوی اداره کل بهزیستی استان سمنان ارسال‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : مردم استان سمنان در حوزه کمک به مردم و هم نوعان خود بسیار فعال هستند و این مسئله مایه سربلندی و عزت و افتخار ما است.

وی با بیان اینکه پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه بخش عمده‌ای از نیازهای مردم این منطقه از سوی کمک‌های مردمی تأمین شد اظهار داشت : بالغ‌بر 200 میلیون و 600 هزار تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان سمنان از طریق این نهاد به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال‌شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه بیش از 75 میلیون و 200 هزار تومان از این مبلغ کمک‌های نقدی مردم است تصریح کرد: عده زیادی از مردمان خیر استان برای کمک به زلزله‌زدگان خوراک، پوشاک، پتو و سایر تجهیزات موردنیاز آن‌ها را تهیه کردند.

وی بیان داشت: ارزش ریالی این اقلام د درمجموع بالغ‌بر 125 میلیون و 400 هزار تومان است.

ایزد پور با تأکید بر لزوم مشارکت عموم مردم برای پرداخت‌های نقدی تصریح کرد: تأمین اسکان موقت و پرداخت کمک‌هزینه‌هایی برای ساخت اسکان دائم مهم‌ترین مشکل مردم کرمانشاه است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به سردی هوا در این منطقه اظهار داشت : تهیه اسکان‌هایی مناسب و ایجاد گرمخانه‌هایی برای زلزله‌زدگان در اولویت نخست دولت نیز قرار دارد و این امر تنها با مشارکت مردم محقق می‌شود.

انتهای پیام / ه

کمک های مردم استان سمنان به زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار