محکوم کردن نا آرامی های اخیر از سوی نماینده ولی فقیه در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان نا آرامی های اخیر را محکوم کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه درگیلان  و امام جمعه رشت  گفت : این رفتارها موجب خوشحالی دشمنان نظام می شود.

 وی افزود : برخی ها در این اعتراضات کارهایی انجام داده اند که یک ایرانی آن را انجام نمی دهد مانند به آتش کشیدن پرچم ایران که نماد عزت و استقلال کشور است و یا شعارهایی علیه مسولان خدمت گذار، روحانیت و شعارهایی بر ضد سپاه و بسیج که همیشه بارکش حوادث و گرفتاری های انقلاب و کشور هستند.

نماینده ولی فقیه درگیلان و امام جمعه رشت  با اشاره به اینکه این رفتارها خوشحالی دشمنان انقلاب و ایران اسلامی را در پی دارد گفت  : آمریکا و کشورهای غربی همواره از  پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران بخصوص در زمینه انرژی هسته ای هراس دارند و وقتی می بینند چنین کشوری با مردمی آزاد و ظلم ستیز تا این مرحله پیش رفته است نمی خواهندپیشرفت کند.

آیت الله قربانی سپس به تلاش رسانه های خارجی به خصوص از طریق فضای مجازی اشاره کرد وافزود  : این رسانه ها قصد بی اعتبار کردن انقلاب مان را که با خون 250 هزار شهید بدست آمده است دارند .

وی در ادامه خطاب به مسولان و دولتمردان گفت : بعضی از این اعتراضات و سرو صدا های مردم به خاطر گرفتاری های معیشتی – اقتصادی و بیکاری است که باید دولتمردان – نمایندگان و مسئولان برای برطرف کردن آنها چاره اندیشی کنند.

نماینده ولی فقیه درگیلان و امام جمعه رشت  سپس از مردم انقلابی و ولایت مدار گیلان خواست تا مراقب فرزندان خود باشند تا از روی نا آگاهی و ناخواسته درگیر حوادث و مشکلات نشوند.

آیت الله قربانی با اشاره به  اینکه این رفتارها شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست  تصریح کرد: همه با هم باید دست به دست هم دهیم و با وحدت کلمه ، قانون مداری ، حفظ حرمت خون شهیدان و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه های  قانونی معظم اله به نا آرامی ها پایان دهیم. 

 

انتهای پیام/ق

آیت الله قربانی  ناآرامی های اخیر را محکوم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.