انتقاد تأمل‌برانگیز ابوالقاسم طالبی از وطن‌فروشان آشوبگر +فیلم

ابوالقاسم طالبی نویسنده و کارگردان سینما با انتشار پستی توئیتری، به روایت تصویر اغتشاشات اخیر را محکوم کرد و آن را مورد نقد قرار داد.

ابوالقاسم طالبیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالقاسم طالبی نویسنده و کارگردان سینما، با انتشار پستی تامل برانگیز اغتشاشات اخیر را به زبان تصویر نقد کرد. 

اغتشاشات اخیر که بهانه اعتراضات مردمی به دست عده‌ای فرصت‌ طلب و سودجو صورت گرفت، زمینه را برای موج سواری منافقان و مخالفان نظام و انقلاب فراهم ساخت. افراد وطن‌فروشی که با نقاب مردمی  در جمع معترضان حاضر شده و تلاش کردند تا ایجاد آشوب و ناامنی کنند؛ خیال‌پردازانی که تصور کردند با تخریب اموال عمومی و آسیب زدن به دارایی‌های مردم می‌توانند خدشه‌ای به ستون مستحکم انقلاب اسلامی وارد آورند. 

این اقدام آشوبگران مورد انتقاد بسیاری از افراد اعم از مردم عادی، سیاسیون و هنرمندان قرار گرفت. ابوالقاسم طالبی نویسنده و کارگردان سینما نیز با انتشار پستی توئیتری به روایت تصویر اقدام آشوبگران را محکوم  کرد.

ابوالقاسم طالبی در توئیتر خود نوشت:

"وقتی به عَلم و عَلمدار وطنمان، ایران عزیز اهانت می‌کنند، هر ایرانی فهیمِ پاک‌نهاد متوجه می‌شود این‌ها همان دشمنان دیرین سرزمین‌اند در لباسی دیگر... "

 ابوالقاسم طالبی 

انتهای پیام/

انتقاد طالبی از اقدام آشوبگران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.