نسبت به سال گذشته امسال جوانان بیشتری در تیم داریم

سرمربی تیم والیبال‌نشسته بانوان سپاهان گفت:نسبت به سال گذشته امسال جوانان بیشتری در تیم داریم که باعث شده تیممان تیم جوانی باشد؛ با توجه به اینکه تیم‌های خوبی هم شرکت کرده بودند در دور رفت بازی‌ها خیلی تنگاتنگ و به هم نزدیک بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مریم کریمی  اظهار کرد: گروه 1 در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر هنوز مسابقاتش ادامه دارد و گروه 2 با انجام بازی‌ها فصل را به پایان رسانده است.

وی با بیان اینکه سپاهان در گروه 2 حضور داشته، افزود: تیم ما به عنوان سرگروه گروه 2 به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

سرمربی تیم والیبال‌نشسته بانوان سپاهان عنوان کرد: در نیم‌فصل اول تیم‌های خوبی در گروه ما بودند به طوری که تیم‌های شهید حججی کرمان و جمعیت توان‌یابان همدان حریفان اصلی‌مان محسوب می‌شدند و جزو مدعیان بودند.

وی تصریح کرد: نسبت به سال گذشته امسال جوانان بیشتری در تیم داریم که باعث شده تیممان تیم جوانی باشد؛ با توجه به اینکه تیم‌های خوبی هم شرکت کرده بودند در دور رفت بازی‌ها خیلی تنگاتنگ و به هم نزدیک بود.

کریمی اضافه کرد: با 4 برد به عنوان جوان‌ترین تیم لیگ برتر به مرحله نهایی راه یافتیم؛ الان هم در تعطیلات هستیم و همچنان برنامه‌های تمرینی‌مان ادامه دارد به طوری که دو روز در هفته با بازیکنان بومی تمرین می‌کنیم و بازیکنان غیربومی‌مان هم در شهرهای خودشان تمرینات بدنسازی و تکنیکی را انجام می‌دهند؛ برای تقویت تیم نیز تصمیم داریم یک بازیکن جدید اضافه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دور برگشت تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی از گروه 1 به ما اضافه می‌شوند و رقابت‌ها سخت‌تر می‌شود؛ تیم‌هایی همچون ذوب‌آهن و خراسان رضوی که جزو مدعیان هستند.

سرمربی تیم والیبال‌نشسته بانوان سپاهان در ادامه بیان کرد: در واقع در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها تیم‌های ذوب‌آهن، شهید حججی کرمان و خراسان رضوی حریفان اصلی‌مان هستند؛ من هیچ‌وقت صددرصد قول قهرمانی نمی‌دهم اما با بازیکنان خوب و جوانی که داریم و یک بازیکنی که قرار است به تیم اضافه شود می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و می‌رویم برای قهرمانی.

وی اذعان داشت: برای قهرمانی باید جنگید، امیدمان اول به خداست و بعد تلاش بچه‌ها؛ ما همه سعی‌مان را می‌کنیم.  

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار