امام جمعه بوشهر:

فعالیت‌های عمرانی در شهرستان دشتستان شتاب بیشتری بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: فعالیت‌های عمرانی در شهرستان دشتستان و منطقه سعدآباد شتاب بیشتری بگیرد.

فعالیت‌های عمرانی در شهرستان دشتستان شتاب بیشتری بگیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای حماسه ۱۲ دی ماه سال ۵۷ در تظاهرات علیه رژیم ستم شاهی در شهر سعد آباد اظهار داشت: شهدا دارای جایگاه رفیعی هستند و خود را جاودانه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) به همه مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم عظم بخشید، اضافه کرد: شهادت دارای آثار گران‌بهایی است که هم باعث عظمت در شخص می‌شود و هم برای خانواده و کشورش عظمت می‌آورد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه مقام شهدا در این دنیا و آخرت بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا بیانگر پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و ادامه راه شهدا است که دارای برکات بسیاری است.

وی تصریح کرد: با بیان اینکه یادواره‌های شهدا یک مدرسه تعلیم آموزش آموزه های انقلاب است، افزود: این یادواره‌ها برای آن شهدای بزرگوار و خانوادهای محترمشان یک تجلیل است.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار توجه ویژه به تعلیم آموزه‌های شهدا شد و ادامه داد: یادواره‌های شهدا یک دانشگاه عرضه معرفت و نقشه راهی برای زندگی مخاطبین شما از منظر شهدا و بزرگداشت شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه سعدآباد شهدای گرانقدری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: فعالیت‌های عمرانی در شهرستان دشتستان و منطقه سعدآباد شتاب بیشتری بگیرد و برنامه‌های فرهنگی گسترش یابد.

انتهای پیام/پ

شتاب گیری فعالیت‌های عمرانی در شهرستان دشتستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.