حشمتیان به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

جلسه شورای گفتگوی سیاسی دبیران کل احزاب با حضور جبارزاده برگزار شد

نائب رئیس خانه احزاب از برگزاری جلسه شورای گفتگوی سیاسی دبیران کل احزاب با معاون سیاسی وزیر کشور خبر داد.

حشمتیان به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛قدرتعلی حشمتیان نائب رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: جلسه شورای گفتگوی سیاسی دبیران کل احزاب با حضور جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور  در وزارت کشور تشکیل شد.

نائب رئیس خانه احزاب  افزود: در این جلسه جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور گزارشی از حوادث  موجود در سطح کشور را ارائه کرد و سپس سه جریان اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین و اعتدالگریان به بیان نظرات خود در این باره پرداختند.

وی با بیان اینکه از جریان اصولگرایی باهنر،حبیبی و خجسته ‌پور و از جریان مستقلین و اعتدالگرایان حشمتیان، میرمحمدی، مرتضوی کیاسری، حسن بیادی در این جلسه حضور داشتند، افزود: از جریان اصلاح طلبان نیز کرباسچی، صادق خرازی،  حکیمی‌پور، حق‌شناس، حضرتی، شکوری راد، حسین کمالی در این دو روز گرد هم آمدند و درباره ناآرامی‌های کشور به گفتگو نشستند.

نائب رئیس خانه احزاب با اشاره به اینکه دبیران کل احزاب تاکید داشتند باید به رفع گرانی، بیکاری جوانان، فساد اداری  و خواسته های به حق مردم توجه شود و رئیس جمهور بیشتر با مردم صحبت کند، افزود: آنان همچنین از  معاونین رئیس جمهور خواستند که در بحث بودجه تعامل بیشتری با مجلس داشته باشند و به هیچ وجه گرانی در مملکت صورت نگیرد.

 وی ادامه داد:  علاوه بر این دبیران کل احزاب تاکید داشتند اجازه نخواهیم داد رسانه‌های معاند و کشورهای خارجی در امور داخلی  ما دخالت کنند و عده ای بخواهند از این ناآرامی سواستفاده  و به تخریب اموال عمومی بپردازند.

حشمتیان با اشاره به اینکه در این جلسه از مردم عزیزمان خواسته شد در کمال آرامش خواسته‌های به حق خود را مطرح کنند، گفت: از مجلس ،دولت و قوه فضاییه هم خواسته شد با مردم تعامل بیشتری داشته باشند و به نگرانی‌های آنان توجه کنند.

نائب رئیس خانه احزاب با بیان اینکه دبیران کل احزاب از نیروی انتظامی هم به خاطر مدارا کردن با تجمع‌کنندگان و برقراری آرامش در جامعه قدردانی کردند، گفت:  جلسه بعدی شورای گفتگوی سیاسی دبیران کل احزاب با حضور وزیر کشور برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید به احزاب توجه شود چراکه خواسته‌های مردم را مطرح می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار