مدیر نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز

وزارت نفت طرح آبرسانی جم را تکمیل می‌کند

مدیر نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز گفت: حل مشکلات زیست محیطی در مناطق پیرامونی پارس جنوبی و تکمیل طرح آبرسانی جم در اولویت برنامه‌های وزارت نفت قرار دارد.

وزارت نفت طرح آبرسانی جم را تکمیل می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محسن امیریان ظهر امروز در مراسم افتتاح دوره آموزشی و توانمندسازی با بیان اینکه سیاست وزارت نفت همواره تحقق مسئولیت‌‌های اجتماعی بوده است اظهار داشت: وزیر نفت همواره بر اجرایی شدن طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی در راستای تحقق مطالبات مردم در مناطق پیرامونی تاسیسات صنعت نفت تاکید دارند.

وی، با اشاره به تقویت ارتباطات مسئولان وزارت نفت و پارس جنوبی با ساکنان مناطق پیرامونی خاطر نشان کرد: در این راستا طرح‌ها و برنامه‌هایی منطبق با خواسته‌های مردم تدوین شده است.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز با تاکید بر عملیاتی شدن خواسته‌ها و مطالبات مردم مناطق پیرموانی صنعت نفت افزود: برای عملیاتی شدن خواسته‌های مردم برنامه‌هایی تحت عنوان مسئولیت‌های اجتماعی تدوین و اجرایی شده است.

امیریان، مهارت‌آموزی، توانمندسازی و تحقق اشتغال نیروهای بومی در منطقه پارس جنوبی را از اولویت وزارت نفت دانست و تاکید کرد: در این راستا برای 4 شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه برنامه‌های مهم آموزشی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان کنکوری عملیاتی شده است.

وی، با قدردانی از پیگیری مستمر نماینده مردم شهرستان‌های یاد شده در مجلس افزود: طرح آبرسانی به جم و حل مشکلات زیست محیطی در منطقه پارس جنوبی از اولویت‌های دیگر وزار ت نفت است.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح آبرسانی به شهرستان جم گفت: مجریان طرح آبرسانی جم باید در تکمیل این پروژه تلاش کنند تا در موعد مقرر تکمیل و یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم شهرستان جم برطرف شود.

امیریان با بیان اینکه تعلل در تکمیل طرح بزرگ آبرسانی جم با توجه به شرایط بحران آب منطقه غیر قابل پذیرش است تاکید کرد: امیدواریم طرح بزرگ آبرسانی جم با جدیت و حساسیت ویژه مجریان و مسئولان ذیربط در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/پ

تکمیل طرح آبرسانی وزارت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.