فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد؛

کلاهبرداری میلیاردی از ۹۶ نفر در ۱۰ استان و دستگیری اعضای باند

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کلاهبرداری حرفه‌ای از ۹۶ نفر در ۱۰ استان کشور و دستگیری اعضای باند خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای ۲ باند کلاهبرداری حرفه‌ای توسط پلیس این استان و اعتراف کلاهبرداران به برداشت غیر قانونی بیش از ۱۵ میلیارد ریال از ۹۶ نفر در ۱۰ استان کشورخبرداد.

سردار عزیزی افزود: در تحقیقات مشخص شد کلاهبرداری از افراد با عنوان برنده شدن در برنامه‌های رادیویی یا برنده شدن در قرعه کشی اپراتور‌های تلفن همراه در سراسر کشور انجام می‌شده است.

وی افزود: اعضای این ۲ باند با برنامه ریزی‌های قبلی طعمه‌های خود را از طریق سایت‌ها و تبلیغات انتخاب کرده و با شگرد‌هایی خاص، آن‌ها را به دستگاه خودپرداز هدایت کرده و با اعمال متقلبانه مبالغی را از کارت آنان به حساب خودشان انتقال می‌دادند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات در عملیات‌هایی جداگانه ۳ نفر از اعضای این ۲ باند دستگیر شدند ادامه داد: بقیه اعضای باند در اسفند ماه سال دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در روند بازجویی‌های تخصصی مشخص شد که اعضای این باند در استان‌های تهران، قم، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، زنجان، تبریز، خوزستان، سمنان و مرکزی تاکنون از ۹۶ نفر به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده اند که این تعداد از شاکیان پرونده‌ها با همکاری پلیس آگاهی در سراسر کشور شناسایی شدند و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام / ج


دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.