صنایع اراک، ساوه و دلیجان بیشترین تسهیلات رونق را دریافت کردند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: صنایع اراک، ساوه و دلیجان بیشترین میزان تسهیلات رونق تولید را دریافت کردند.

حاجی پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی درحاشیه  نشست کارگروه ایجاد رونق در واحد‌های کوچک و متوسط این استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با بیان اینکه در سال ۹۶ در استان مرکزی بانک‌های ملی، ملت و سپه نیز بیشترین تسهیلات رونق تولید را به متقاضیان پرداخت کرده اند گفت:در این مدت صنایع اراک، ساوه و دلیجان بیشترین میزان تسهیلات رونق تولید را دریافت کردند.

حاجی پور افزود: هزار و ۷۰۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان امسال برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۹۸۸ واحد آن‌ها به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی مبلغ درخواستی همه واحد‌های تولیدی معرفی شده به بانک‌ها را ۸۲ هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد و اضافه کرد: از این تعداد ۵۲۴ واحد تولیدی در مجموع چهار هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

استان مرکزی با دارا بودن صنایع کوچک و بزرگ و صنایع مادر تخصصی از استان‌های مطرح کشور در حوزه‌های مختلف صنعتی است که از جمله صنایع بزرگ می‌توان به آونگان، آلومینیوم سازی، ماشین سازی، هپکو، پتروشیمی و پالایشگاه اشاره کرد.

انتهای پیام / ج


بیشترین تسهیلات رونق تولید به صنایع اراک، ساوه و دلیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.