پیام مصر به محمود عباس: موضع خود را در خصوص تکمیل روند آشتی ملی مشخص کن!

مصر در پیامی شدید‌اللحن از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست اقدامات بعدی خود را در خصوص تکمیل روند آشتی ملی مشخص کند.

پیام مصر به محمود عباس: موضع خود را در خصوص تکمیل روند آشتی ملی روشن کن!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه رای الیوم، منابع آگاه از پیام شدید اللحن مصر به محمود عباس (ابومازن)، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که از طریق یک میانجی به اطلاع وی رسید، پرده برداشتند. در این پیام از محمود عباس خواسته شده است گام ها و اقدامات بعدی خود را در خصوص تکمیل روند آشتی ملی در غزه مشخص کند.

رای الیوم نوشت: در این پیام به محمود عباس گفته شده دستگاه اطلاعاتی مصر به عنوان ناظر بر آشتی جنبش های فتح و حماس و همچنین نهادهای وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین، متوجه شرایطی هستند که اخیرا به علت در اولویت بودن پرونده قدس ایجاد شده است اما مصر خواستار پایبندی به جدول زمانی مورد توافق در گفتگوهای قاهره است که (پیشتر) به میزبانی سازمان اطلاعات مصر برگزار شد.

این پیام به «عزام الاحمد» مشاور محمود عباس که اخیرا به همین منظور به قاهره سفر کرده است، ابلاغ شد.

ظاهرا مصر در این نامه خواستار دریافت پاسخی مشخص و روشن درباره از سرگیری تماس های آشتی ملی و اقداماتی شده که قبلا درباره آنها توافق شده است اما تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار به تعویق افتادن این تماس ها شده است تا بیشتر و بهتر بتواند با تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس مقابله کند.

 

انتهای پیام/

 

مصر برای رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیام هشدار فرستاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار