مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر

طرح کارورزی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استان بوشهر اجرا شود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر تدوین طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها ساکن در روستاهای استان بوشهر خواهان کارورزی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استان بوشهر هستند.

طرح کارورزی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استان بوشهر اجرا شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  بهرام نکیسا صبح امروز در نشست طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی، پارس جنوبی و صنایع مستقر در آن را یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر دانست و اظهار داشت: منطقه ویژه پارس جنوبی در استان بوشهر بزرگترین منطقه صنعتی کشور است که  تامین کننده گاز مصرفی و محصولات صادراتی به کشورهای مختلف است.

وی با اشاره به اجرای طرح کارورزی و نقش پارس جنوبی در تحقق مطالبات دانشجویان فارغ التحصیل افزود: جوانان فارغ‌التحصیل استان بوشهر در رشته‌های مختلف مرتبط با صنایع نفت و گاز متقاضی حضور در تاسیسات یاد شده هستند که باید این خواسته جوانان عملیاتی شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر بر اجرای طرح کارورزی در صنایع پارس جنوبی تاکید کرد و افزود:  انتظار نیروهای فنی و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ساکن در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته استان بوشهر، گذراندن طرح کارورزی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه، خارک و منطقه نفتی امام حسن( بهرگان) است.

وی با بیان اینکه  دولت زمینه اجرای طرح کارورزی در صنایع و شرکت‌ها فراهم کرده است تاکید کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها ساکن در روستاهای استان بوشهر خواهان کارورزی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استان بوشهر هستند.

نکیسا با تاکید بر اجرایی شدن طرح کارورزی در صنایع مستقر در پارس جنوبی بیان کرد: جوانان استان بوشهر انتظار دارند تا  طرح کارورزی در صنایع پارس جنوبی اجرایی شود و زمینه حضور فارغ‌التحصیلان بوشهری در صنایع مذکور فراهم شود .

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر خواستار توجه جدی مدیران صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به ظرفیت ایجاد شده و جذب کارورز در شرکت‌ها شد و ابراز امیدواری کرد با اعتماد به جوانان جویای کار و فارغ التحصیل استان، گامی مثبت در زمینه ایجاد اشتغال پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر برداشته شود.

انتهای پیام/پ

اجرای طرح کارورزی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.