مدیرکل کمیته امداد بوشهر:

۱۵۶ میلیارد ریال مستمری به مددجویان استان بوشهر پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: در ۹ ماه امسال ۱۵۶.۵ میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شده است.

۱۵۶ میلیارد ریال مستمری به مددجویان استان بوشهر پرداخت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی اظهار کرد: در ۹ ماه امسال ۱۵۶ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال مستمری در قالب کمک معیشت زندگی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شده است.

وی، تعداد خانوارهای تحت پوشش این نهاد را ۲۷ هزار و ۵۷۳ خانوار با جمعیت ۵۲ هزار و ۷۵۳ نفر دانست و با بیان اینکه ۶۱ درصد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دارای سرپرست زن هستند خاطرنشان کرد: ۹۵ میلیارد و ۴۸۹ میلیون ریال از کل این مستمری پرداخت شده به حساب زنان سرپرست خانوار واریز شده است.

لطفی از افزایش سه برابری مستمری ماهانه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر و گفت: این مستمری برای خانوار با جمعیت یک نفره ۹۵۰ میلیون ریال در ماه، خانوار با جمعیت دو نفره یک میلیون و ۹۸۰ هزار ریال، خانوار با جمعیت سه نفره دو میلیون و ۵۳۰ هزار ریال، چهار نفره سه میلیون و ۳۷۰ هزار ریال و خانوار با جمعیت پنج نفره به بالا سه میلیون و ۶۵۰ هزار ریال محاسبه شده است.

انتهای پیام/پ

پرداخت ۱۵۶ میلیارد ریال مستمری به مددجویان استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.