توزیع بیش از ۸۰ درصد سوخت زمستانی در شهرمرزی سردشت

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه سردشت گفت: در سال جاری بیش از ۸۰ درصد از سهمیه سوخت زمستانی شهرستان سردشت توزیع شده است.

محمود تیردادی رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه سردشت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: در سال جاری ۲۷ میلیون ۱۶۶ هزار لیتر نفت سفید در میان خانوار‌های روستایی و شهری فاقد گاز طبیعی توزیع گردیده که نسبت به مدت مشابه ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار لیتر معادل ۶.۸ درصد افزایش داشته و همچنین ۱۵ میلیون و ۹۱۱ لیتر نفت گاز مصرف شده است.

محمود تیردادی افزود: تعداد کل خانوار‌های دارای کالا برگ در سطح شهرستان ۱۵ هزار و ۹۱۰ خانوار در دسته های ۱ و ۲ نفره، ۳ و ۴ نفره، ۵ و ۶ نفره و ۷ نفره به بالا با سهمیه که در طول سال در نظر گرفته شده به ترتیب ۱۶۰۰، ۲۱۰۰، ۲۶۰۰، ۲۸۰۰ لیتر می‌باشند.

تیردادی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون چهار کالا برگ نفت سفید اعلام که از طریق ۱۷ فروشندگی شهری و روستایی بیش از ۸۰ درصد سوخت زمستانی توزیع گردیده است.

وی همچنین به ذخیره سازی در مناطق صعب العبور و مواقع اضطراری اشاره و بیان داشت: با توجه به صعب العبور بودن بعضی از مناطق نفت سفید را با اولویت ارسال و ۹۲ درصد ذخیره سازی انجام شده همچنین برای شرایط و مواقع اضطراری ۲۰۰ هزار لیتر نفت سفید و ۷۵ هزار لیتر نفت گاز در مخازن فروشندگی ها ذخیره شده اند.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه سردشت با بیان اینکه در سال جاری دو مخزن بنزین به حجم ۹۰ هزار لیتر به ظرفیت شهرستان افزوده شده اظهار کرد: امسال ۲۵ میلیون و ۲۰۳ هزار لیتر بنزین مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه ۸.۴ درصد افزایش داشته است.

تیردادی به گاز مایع نیز اشاره و گفت: با راه اندازی مخزن سوم حجم ذخیره گاز مایع شهرستان از ۲۶ تن به ۵۲ تن افزایش یافته و امسال ۴۵ هزار تن گاز مایع در این شهرستان مصرف شده است.
 
انتهای پیام/ن.م

 

توزیع سوخت زمستانی در شهرستان سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.