سازمان حمایت اعلام کرد:

حذف آبونمان از قبوض مشترکان گاز/مبالغ باید به مشترکان برگردد

بر اساس اعلام سازمان حمایت؛ بخشنامه اخذ آبونمان از قبوض مشترکان گاز طبیعی‌ ابطال و مبالغ اخذ شده از زمان ابلاغ رأی دیوان به حساب بستانکاری مشترکان مسترد می‌شود.

حذف آبونمان از قبوض مشترکان گاز/مبالغ باید به مشترکان برگرددبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: متعاقب پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و بر اساس رای دیوان عدالت اداری، بخشنامه اخذ آبونمان از قبوض مشترکان گاز طبیعی‌ ابطال و مبالغ اخذ شده از زمان ابلاغ رای دیوان، به حساب بستانکاری مشترکان مسترد می گردد.

این در حالی است که شرکت ملی گاز ایران بنا به پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرده که نسبت به حذف بند مرتبط با اخذ آبونمان ودریافت آن در قبوض جدیدگاز، اقدام شده است.

همچنین طی پیگیری‌های صورت گرفته، اعلام شده که مبالغ دریافتی از مشترکین تحت عنوان آبونمان ، از تاریخ ابلاغ رای دیوان در تاریخ هفدهم مهرماه امسال، در صورتحساب بعدی به مشترکان بازگردانده خواهد شد.

مشترکان می توانند درصورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ به سامانه شکایات مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور اعلام تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۲ دی ۱۳۹۶
لطفا در مورد قبض های آب هم فکری بکنید برای ساختمان ما 140000تومان هزینه اومده در حالی که مصرف آب ما فقط نزدیک 60000تومان است وبقیه پولهای که گرفته میشود برای چی وچرا بیشتر از مصرف آب ما داریم عوارض پرداخت میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۸ ۱۱ دی ۱۳۹۶
در قبوض گاز ازنا باز هم آبونمان اضافه شده و نوشته علی الحسآب است گویا به امیدی هستند که رای دیوان را لغو کنند انگار شوخی.گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۱ دی ۱۳۹۶
درقبوض عوارص روستایی وابونمان فاضلاب ومالیات وخودمبلع دفع فاصلاب نوشته مابر خلاف میلمون میدیم
Germany
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۱ دی ۱۳۹۶
اسم ابونمان رو عوض کردن گذاشتن عوارض خدمات مستمر و همون پول آبونمان رو میگیرند.در حقیقت فقط یه اسم عوض شده و اصلا حمایتی از مصرف کننده نشده.
آخرین اخبار