نقشه راه ضرورت کاهش آسیب‌های اجتماعی

رئیس اداره کل دادگستری استان مرکزی گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید نقشه راه تعریف شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام عبدالهی رئیس اداره کل دادگستری استان مرکزی در همایش امامان جماعت مساجد اراک گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از قبل اعتیاد و طلاق باید به طور شایسته در این زمینه برنامه ریزی و نقشه راه تعریف شود.


حجت الاسلام عبدالهی نقش شگرف روحانیت را در بهبود سلامت اجتماعی بسیار موثر دانست و افزود: باید با ایجاد ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی جلوی بسیاری از این مسائل گرفته شود.

وی اضافه کرد: روحانیت یکی از گسترده‌ترین ظرفیت‌های ترویج فرهنگ صلح و سازش می‌باشد و این جایگاه در بین مردم بسیار موثر است

همایش امامان جماعات مساجد شهرستان اراک به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و با همکاری اداره کل دادگستری و سازمان تبلیغات استان مرکزی در اداره کل دادگستری این استان برگزار شد.

همچنین جلسه هم اندیشی کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی در فرمانداری اراک با حضور اعضاء برگزار شد.
یادگاری معاون بهزیستی استان مرکزی در این جلسه گفت:باید با یک برنامه کاربردی و پژوهشی به زنان آسیب دیده کمک شود و موثرترین اقدام در این زمینه ایجاد و اشتغال و تسهیلات برای انهاست.

یادگاری افزود: البته با ایجاد یک سرپناه امن برای زنان آسیب دیده باید آن‌ها را تحت نظارت گرفت تا هر چه سریعتر شاهد سلامت و آزادی آنان باشیم.


انتهای پیام / ج


برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید نقشه راه تعریف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.