در فتنه 88 برخی از آب گل‌آلود ماهی گرفتند

امام جمعه دهاقان گفت:برای ما ثابت شده از اول انقلاب و در همه کشورها وقتی آب گل‌آلود ببینند هر کسی ماهی خودش را می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام اصغر رضوانی  با اشاره به فتنه شکست خورده سال 88 اظهار کرد: قضیه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 رخ داد و در زمانی‌که کام مردم با حضور آرای حداکثری در حال شیرین شدن بود رقابت‌ها بین کاندیداها از حالت سالم خارج شد.

 وی با بیان اینکه در فتنه 88 برخی از آب گل‌آلود ماهی گرفتند، اذعان کرد: برای ما ثابت شده از اول انقلاب و در همه کشورها وقتی آب گل‌آلود ببینند هر کسی ماهی خودش را می‌گیرد، خصوصا انقلاب اسلامی که جلوی منافع نامشروع را گرفت و منافقان، بهائیان سلطنت‌طلبان، امریکا و رژیم صهیونیستی از آن موقعیت سوءاستفاده کردند و شاخک‌هایشان به طرف مسائلی کشیده شد که منجر به هرج و مرج می‌شد.

امام جمعه دهاقان با بیان اینکه از آغاز اعلام نتایج انتخابات 88 بوی توطئه به مشام می‌رسید، عنوان کرد: شکست‌خوردگان انتخابات 88 کلمه تقلب را به کار بردند و بعد خود پیداست که چه اتفاقی می‌افتد.

وی تصریح کرد: هر آن‌چه نظام تلاش کرد افراد را به نظر نهایی شورای نگهبان و پذیرش آن وا دارد امکان‌پذیر نشد و  متاسفانه مسأله اعلام تقلب در انتخابات جامعه را شدیدا دو قطبی کرد و سبب حضور ضد انقلاب‌ها شد تا با هرج و مرج و آشوب نظام را به چالش جدی و سقوط بکشانند.

رضوانی ادامه داد: در این جریان آمریکایی‌ها مستقیم وارد شده و ارتجاع عرب و منافقان داخلی به میدان آمدند ولی در 9 دی 88 وقتی مردم دیدند یک چنین جمعیتی حتی به مقدسات مذهبی و عاشورا و پرچم قیام امام حسین(ع) و شخصیت امام خمینی(ره) اهانت می‌کنند خطر را جدی دیدند و به صورت توفنده به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه مردم آشوب‌گران را به زباله‌دان تاریخ سپردند، گفت: مردم آشوب‌گران 88 را مانند کف روی آب به زباله‌دان تاریخ سپردند و این توطئه به شکست انجامید.

امام جمعه دهاقان خاطرنشان کرد: در آن فتنه به شکر خدا مردم در کنار رهبری توانستند دوست نادان را از جاهل جدا کنند اما الان احساس می شود تقسیم کار شده و اگر آن روز می‌گفتند انتخابات بهانه و اصل نظام نشانه است امروز عده‌ای جمهوری را به اشکال مختلف نشانه گرفته‌اند.

رضوانی افزود: مردم با این وضعیت اقتصادی، خشکسالی و بیکاری که حق با آن‌ها بوده و کمر عده‌ای در حال خم شدن است اما کسی در خیابان راه نیفتاد به غیر از سال  88 که آشوب‌گران فتنه راه انداختند.

وی توطئه‌های جدید را فرزند فتنه 88 دانست و اعلام کرد: نظام این ظرفیت را دارد که به مشکلات مردم گوش دهد قوه‌قضاییه، مجلس و ارگان‌ها مشکلات زیاد دارند، دشمن هم کمر همت بسته؛ همه این‌ها باهم برای ناامیدی ملت تلاش کرده و در فضای مجازی هم کار می‌کنند، این کارها فرزند همان فتنه بوده اما ما امریکا را در تمام زمینه‌ها ناامید کرده‌ایم و در این زمینه هم ناامید می‌کنیم.

امام جمعه دهاقان گفت: رهبر انقلاب و امام راحل بر نقد تاکید کردند و گفتند که نقد اشکالی ندارد مردم باید بتوانند حرفشان را بزنند.

وی از توطئه سلب اطمینان مردمی خبر داد و افزود: زمانی با تورم 40 درصد مواجه بودیم اما الان تورم 10 درصد داریم ولی مشکلات عجیبی از جمله زلزله و خشکسالی داریم ولیی اگر دشمنان فکر و خیال موفقیت کرده‌اند بدانند انقلاب ما زمین گیرشان می‌کند؛ باید بتوانیم مشکلات اقتصادی مردم را با داروی اقتصاد مقاومتی درمان کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

مشکلات مردم را باید با داروی اقتصاد مقاومتی درمان کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.